تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » یادداشت وزیر فرهنگ در فضای مجازی در پی افتتاح سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رییس‌جمهور

یادداشت وزیر فرهنگ در فضای مجازی در پی افتتاح سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رییس‌جمهور

Shokohi
Alireza
14 فروردین 1402
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در جدیدترین نوشته خود در فضای مجازی ضمن اشاره به گشایش سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رییس‌جمهور در مصلی امام خمینی (ره)  نوشت: در چله دوم انقلاب و در مسیر پرشکوه تحقق تمدن نوین اسلامی توجه به فرهنگ قرآنی در راس تمامی فعالیت‌ها قرار دارد.                                                 
به گزارش  هنر گیلان   به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ در فضای مجازی آمده است: «امروز و همزمان با دهمین روز از ماه رحمت الهی ؛ به لطف پروردگار قرآن، جن کریم با حضور‌ رییس جمهور‌ مکتبی و قرآنی کشور با شکوه هرچه تمام در مصلی تهران گشایش یافت. 
در چله دوم انقلاب و در مسیر پرشکوه تحقق تمدن نوین اسلامی توجه به فرهنگ قرآنی در راس تمامی فعالیت‌ها قرار دارد و در این مسیر نورانی عقب‌گرد و ارتجاع معنا ندارد . 
بازگشت به برهنگی و کشف حجاب مصداق ارتجاع است و ملت ایران مقابل ارتجاع می‌ایستد.»

گفتنی است، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار "می‌خوانمت" از امروز، شنبه برابر با دهم ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا ۲۶ فروردین مصادف با ۲۴ ماه صیام ادامه دارد و علاقه‌مندان هر روز می‌توانند از ساعت ۱۷ تا یک بامداد از نمایشگاه دیدن کنند.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید