تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » جشنواره استانی سرودها و آواهای حماسی و انقلابی بسیج برگزار می‌شود

جشنواره استانی سرودها و آواهای حماسی و انقلابی بسیج برگزار می‌شود

Shokohi
Alireza
23 خرداد 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

جشنواره استانی سرودها و آواهای حماسی و انقلابی بسیج برگزار می‌شود

دبیر انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان استان گیلان از فراخوان جشنواره استانی سرودها و آواهای حماسی و انقلابی بسیج خبرداد.
به گزارش هنر گیلان، امین صالحی، دبیر انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان استان گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، از فراخوان جشنواره استانی سرودها و آواهای حماسی و انقلابی بسیج خبر داد و اظهار کرد: جشنواره امسال به شکل تولید محور برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره شناسایی استعدادهای جدید، متعهد و برنامه‌ریزی برای رشد و ایجاد بستر مناسب جهت ارتقا سطح علمی و فعالیت گروه‌های سرود است.

صالحی با اشاره به اینکه حضور فعال کانون‌های بسیج هنرمندان به جشنواره مذکور رونق خاصی خواهد داد، گفت: مسئولین محترم کانون‌ها ضمن فراخوانی گروه‌های سرود و آواهای انقلابی بسیج تا تاریخ 31 خرداد نسبت به معرفی گروه‌های مذکور به دبیرخانه استانی جشنواره اقدام لازم را بعمل آورند.

دبیر انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان استان گیلان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «موسیقی را باید به سمت هدف متعالی بکشانید. توقع من از شما، هدفدار کردن موسیقی است»، تصریح کرد: فرهنگ بومی و اقوام ایرانی، سبک زندگی ایرانی – اسلامی، جلوه‌های اقدام و عمل در آیینه موسیقی، بسیج و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس، بسیج در مواجهه با فتنه 9 دی(سالروز بصیرت)، شهدای حریم حرم، مقابله با جنگ نرم و شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌ای استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران، وحدت اسلامی و مقابله با اندیشه‌های تکفیری، جنبش‌های بیداری جهان در اسلام، جوانان و ولایت مداری، تقویت روحیه امید، نشاط و شور آفرینی در جامعه اسلامی، استکبار ستیزی از موضوعات جشنواره استانی سرودها و آواهای حماسی و انقلابی بسیج است.

وی یادآور شد: پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، از گروه‌های برتر علاوه‌بر معرفی به جشنواره کشوری، در مراسمی با حضور مسئولان استانی با اهدای جوایز ارزنده تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.
 
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید