تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » آغاز ثبت نام کلاس های اوقات فراغت آموزشگاه های آزاد هنری سیاهکل

آغاز ثبت نام کلاس های اوقات فراغت آموزشگاه های آزاد هنری سیاهکل

Shokohi
Alireza
24 خرداد 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 آغاز ثبت نام کلاس های اوقات فراغت آموزشگاه های آزاد هنری سیاهکل

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل از آغاز ثبت نام کلاس های نقاشی و طراحی آموزشگاه های آزاد هنرهای تجسمی این شهرستان خبر داد.
به گزارش هنر گیلان، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سیدرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: برنامه ریزی و ثبت نام هنرجویان متقاضی شرکت در دوره های آموزشی توسط آموزشگاه های آزاد هنری این شهرستان از اوایل خرداد ماه امسال آغاز شده است.

رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی سیاهکل در معرفی این آموزشگاه ها گفت:شهرستان سیاهکل دارای دو آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی با عناوین طرح نو و هیکتا است که توسط فاطمه حسن پور و اشرف رحمتی، دو تن از نقاشان این شهرستان اداره می شود.

وی افزود:آموزشگاه های نامبرده تکنیک های مختلف نقاشی و طراحی را در سطوح مختلف آموزش می دهند و در فصل تابستان نیز از علاقه مندانی که به نحوی در صدد گذران صحیح اوقات فراغت خود هستند متناسب با تعرفه جدید ثبت نام می کنند.

وی یادآور شد: کلیه علاقه مندانی که مایل به حضور در کلاس های آموزشگاه های هنری هیکتا و طرح نو هستند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٠١٣٤٢٣٢٠٨٠٥ روابط عمومی اداره فرهنگ ارشاد اسلامی سیاهکل تماس حاصل نمایند.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید