تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی « بافت » در نگارخانه کلهر رشت

برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی « بافت » در نگارخانه کلهر رشت

Shokohi
Alireza
09 اردیبهشت 1402
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
نمایشگاه گروهی نقاشی « بافت » به سرپرستی زهرا حسین پور با 53 اثر از تاریخ 9 تا 15 اردیبهشت ماه 1402 در نگارخانه کلهر رشت ، در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد .                                                 

به گزارش  هنر گیلان    به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، نمایشگاه گروهی نقاشی « بافت » به سرپرستی زهرا حسین پور با 53 اثر از تاریخ 9 تا 15 اردیبهشت ماه 1402 از ساعت 17 تا 21 شب در نگارخانه کلهر رشت دایر می شود .  

در این نمایشگاه 53 اثر از 22 هنرمند در ابعاد مختلف ، با موضوع آزاد و با استفاده از تکنیک رنگ روغن ، طراحی ، مداد و آبرنگ به نمایش گذاشته می شود .  

در این نمایشگاه آثار سارا احمدی ، رضوان اقبالی ، فخری بردام ، ساره آذرنیور ، مهسا جلالیان ، مریم خان زاده ، ریحانه سمیع پور ، باران دادرس ، زینب رزاز ، شیرین رجبی ، فاطمه رهایی ، ویهان شفیعی ، فاطمه صفایی ، محیا قنبری ، آزیتا کفاش کهن ، فاطمه نصیری ، عارفه نصیری ، پرنیان نافعی ، مائده نیساری ، نفیسه هاشمی ، شادی هاشمی ، آناهیتا یوسفی در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد .  

گفتنی است گشایش این نمایشگاه روز شنبه 9 اردیبهشت ماه 1402 از ساعت 17 تا 21 شب در نگارخانه کلهر رشت - واقع در بلوار شهید انصاری - پایین تر از بوستان ملت – چهار راه احمدزاده – کوچه شمشاد برگزار می شود .   

دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید