تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » فریدون آسرایی آلبوم جدید منتشر کرد

فریدون آسرایی آلبوم جدید منتشر کرد

Shokohi
Alireza
28 خرداد 1402
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

آلبوم موسیقی «آخرین سلام» با آهنگسازی مجتبی مصری، امید حجت، نیاوش و خوانندگی فریدون آسرایی پس از ۹ سال منتشر شد.          

به گزارش  هنر گیلان   آلبوم موسیقی «آخرین سلام» با آهنگسازی مجتبی مصری، امید حجت، نیاوش و خوانندگی فریدون آسرایی شامل ۹ قطعه؛ آخرین سلام، عاشقی یعنی، بارون، دلمو اسیر کن، دیوونه، بیرون از این خونه، بیدارم و خداحافظ است که ترانه‌های آنها توسط مریم حیدرزاده، زهرا کلاته، مجتبی مصری و نیاوش سروده شده است.

نوازندگان؛ فراز فراهانی (گیتار الکتریک و گیتار نایلون)، بهروز میرزایی (گیتار نایلون)، سپهر ارشاد (ویولن، ارکستر زهی)، غزل راکی (ویولن سل)، فرید فراز (گیتار نایلون و گیتار آکوستیک) و مجتبی مصری (پیانو)، محبوبه صادقی همخوان، مجتبی مصری، حسین بیک، فرید فراز، نیاوش و مهران خالصی تنظیم‌کنندگان، مرتضی تقی‌زاده و فرید فراز میکس و مسترینگ، محمد علیمیرزا طراح گرافیک و محمد اسماعیلی عکاس از دیگر هنرمندان این آلبوم هستند.
به گزارش ایرنا، آسرایی پیش از این درباره انتشار آلبوم «آخرین سلام» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: «خوشحالم پس از ۹ سال آلبوم جدیدم به نام «آخرین سلام» ۲۸ خردادماه منتشر خواهد شد. اثری که برای تولید آن زحمات بسیاری در این سال‌ها کشیده شد و امیدوارم به دل شما عزیزان بنشیند. ممنونم از همه‌ عزیزانی که برای تولید و انتشار هر چه بهتر این آلبوم در کنار من بودند.»
آلبوم «آخرین سلام» با تهیه‌کنندگی مجید عبدی توسط شرکت‌ رویال هنر با شماره مجوز ۱۴۰۱۱۳۵۷ دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است. پیش فروش نسخه دیجیتال آلبوم «آخرین سلام» از ۲۱ خرداد در سایت‌های رسمی موسیقی آغاز شده بود.
 
دسته بندی :  خبرها / موسیقی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید