تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » نمایشگاه خیابانی پیشگیری از مواد مخدر در ماسال برگزار شد

نمایشگاه خیابانی پیشگیری از مواد مخدر در ماسال برگزار شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 نمایشگاه خیابانی پیشگیری از مواد مخدر در ماسال برگزار شد

نمایشگاهی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در فضای باز خیابانی در سطح شهر ماسال و جنب میدان اصلی برای نمایش عموم مردم و جوانان و نوجوانان بر پا شد.نمایشگاهی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در فضای باز خیابانی در سطح شهر ماسال و جنب میدان اصلی برای نمایش عموم مردم و جوانان و نوجوانان بر پا شد.
به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاهی به این مناسبت در فضای باز خیابانی در سطح شهر و جنب میدان اصلی برای نمایش عموم مردم و جوانان و نوجوانان بر پا گردید.

حسین شهیدزاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماسال با بیان اینکه: گسترش معضل اعتیاد یکی از مهم ترین مسائل اجتماعی است که باعث نابودی بنیان خانواده به ویژه در نسل جوانان و نوجوانان را با خود در گیر کرده است.

این نمایشگاه شامل بیش از ٥٠ تابلو از عکسهای طبیعی بیماران مبتلا به بلای اعتیاد (مواد مخدر )می باشدکه در فضای باز به نمایش گذاشته شده است،نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.که تأثیر بسزایی را در بین اقشار مختلف و خانواده ها داشته است.

هدف از بر گزاری این نمایشگاه در فضای باز خیابانی و در دید عموم باعث بیداری و هوشیاری خانواده ها نسبت به مضرات مواد مخدر می باشد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید