تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » «شادمانه»‌ فیلم‌ساز و عکاس گیلانی، برگزیده فستیوال ایتالیا شد

«شادمانه»‌ فیلم‌ساز و عکاس گیلانی، برگزیده فستیوال ایتالیا شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
حامد اریب فیلم‌ساز و عکاس گیلانی با تک عکس «شادمانه‌» برگزیده بخش‌های «تک‌عکس» و «مردم-People» چهاردهمین فستیوال بین‌المللی عکاسی شهری URBAN Photo Awards  ۲۰۲۳ در ایتالیا شد.                                                 

به گزارش  هنر گیلان    به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ «شادمانه» عکس مستند اجتماعی حامد اریب، روایتی است از روزگاری که در کوچه‌‌پس‌کوچه‌های رشت صدای بازی کودکان به گوش می‌رسید، در زمانی نه چندان دور، اما در این روزها این تصاویر بسیار  کم دیده می‌شوند.

در چهاردهمین این فستیوال بیش از 12 هزار عکس از افزون بر سه هزار عکاس از سراسر جهان به فستیوال ارسال شده و همچنین ۴۰۰ پروژه عکس و ۱۲۰ عکس منتخب برای کتاب فستیوال URBAN Photo Awards انتخاب شده است که در مراسم پایانی این رویداد در «روز عکاسی تریسته» در تاریخ ۲۸ اکتبر سال جاری میلادی در شهر بندری «تریسته» در شمال شرقی ایتالیا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

به گفته دبیر و مدیر اجرایی URBAN Photo Awards ؛ بخش مردم فستیوال URBAN Photo Awards زیبایی، پیچیدگی و تنوع زیستی انسان در زندگی شهری را نمایش می‌دهد. این دسته شامل چندین زیرمجموعه از جمله پرتره، مد، سبک زندگی و آیین‌های بومی و محلی را شامل می‌شوند که به عکاسان این فرصت را می‌دهد تا زندگی انسان را به روش‌های مختلف کشف و ارائه کنند

دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید