تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » بازدید 106 هزار گردشگر از منطقه آزاد انزلی در تعطیلات عید فطر

بازدید 106 هزار گردشگر از منطقه آزاد انزلی در تعطیلات عید فطر

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

بازدید 106 هزار گردشگر از منطقه آزاد انزلی در تعطیلات عید فطر

مدیر عمومی و بین‌الملل سازمان منطقه آزاد گفت: در تعطیلات عید فطر سالجاری 106 هزار و 400 گردشگر صرفا از فاز تجارت و گردشگری این منطقه بازدید کردند که نسبت به سال گذشته 71 درصد افزایش داشته است.
 به گزارش هنر گیلان، امین افقی، مدیر عمومی و بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی از رشد چشمگیر حضور گردشگران در فاز تجارت و گردشگری و مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی در تعطیلات عید سعید فطر خبرداد و اظهار کرد: تعداد بازدید کنندگان از فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی در تعطیلات عید فطر امسال نسبت به سال گذشته 71 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در تعطیلات عید فطر سالجاری 106 هزار و 400 گردشگر صرفا از فاز تجارت و گردشگری این منطقه بازدید کردند که این تعداد در تعطیلات عید فطر سال قبل 62 هزار و 500 نفر بوده است.

افقی گفت: همزمانی تعطیلات عید سعید فطر با آغاز جشنواره تابستانه «ترنم دریا»، فعالیت مرکز تفریحات دریایی آقایان و بانوان، گسترش خدمات و امکانات گردشگری، وجود پارک‌های جنگلی و ساحلی، رونق مراکز تجاری، بهبود فضای کسب و کار، ایجاد جاذبه‌های جدید گردشگری همچون پل چوبی، بهشت پرندگان، فرش نوری هوشمند در کنار کارتینگ، مجموعه ورزش‌های ساحلی، ورزش‌های دریایی مانند قایق سواری، جت اسکی، پاراسل در نوار ساحلی و فعالیت ستاد جشنواره و توسعه خدمات ستاد خدمات سفر این منطقه دلایل افزایش حضور گردشگران در این منطقه می‌باشد.

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی یادآور شد: جشنواره تابستانه «ترنم دریا» با حضور هنرمندان محبوب و مجریان مطرح صدا و سیما در فاز تجارت و گردشگری منطقه آغاز گردید که مراسم افتتاحیه این جشنواره با استقبال بی نظیر گردشگران و مسافران مواجه شد.
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید