تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا خبر داد استقبال کودکان و نوجوانان کتابخوان آستارا از طرح اوقات فراغت تابستانه

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا خبر داد استقبال کودکان و نوجوانان کتابخوان آستارا از طرح اوقات فراغت تابستانه

Shokohi
Alireza
07 مرداد 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا خبر داد استقبال کودکان و نوجوانان کتابخوان آستارا از طرح اوقات فراغت تابستانه

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا از حضور حدود 90 کودک و نوجوان کتابخوان این شهرستان در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه خبر داد.
به گزارش هنر گیلان، قاسم خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به اینکه کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه از یک ماه پیش در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان آغاز شده است، اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های مذکور تا 15 شهریور ادامه دارد.

وی هدف از این اقدام را ساماندهی اوقات فراغت اعضای کتابخانه‌های عمومی به ویژه کودکان و نوجوانان در فصل تابستان عنوان کرد و گفت: تاکنون حدود 90 نفر از کودکان و نوجوانان آستارا از این کلاس‌ها استقبال کرده‌اند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا اجرای برنامه‌های متنوع در راستای جذب اقشار مختلف به کتابخانه‌های عمومی و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه را از اولویت‌های فرهنگی این نهاد عنوان کرد.

خسروی با تصریح بر اینکه این پنجمین سال متوالی است که کلاس‌های اوقات فراغت در محیط کتابخانه‌های عمومی آستارا برگزار می‌شود، افزود: فضای فرهنگی موجود در کتابخانه‌ها امکان بهره‌مندی اعضا از کلاس‌های اوقات فراغت را بیش از پیش فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه طرح مذکور طبق سنوات گذشته در هر چهار کتابخانه آستارا به اجرا در می‌آید، یادآور شد: در قالب این طرح کودکان و نوجوانان از کلاس‌های قرآن، قصه‌گویی، زبان خارجه، نقاشی، خط‌ریز و خوشنویسی در طول هفته بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش فارس، کتابخانه‌های عمومی آستارا در دو بخش مرکزی و لوندویل با یک‌هزار و 500 متر مربع مساحت دارای بیش از دو هزار نفر عضو فعال کتابخوان است.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید