تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » استاد بهمن صادق حسنی چهره خوب مهرماه ۱۴۰۲ از دیدگاه هیات تحریریه پایگاه خبری هنر گیلان

استاد بهمن صادق حسنی چهره خوب مهرماه ۱۴۰۲ از دیدگاه هیات تحریریه پایگاه خبری هنر گیلان

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

استاد بهمن صادق حسنی چهره خوب مهرماه ۱۴۰۲ از دیدگاه هیات تحریریه پایگاه خبری هنر گیلان با توجه به تلاش ها و زحمات بی وقفه مهر ماه که یکی دیگر از جشنواره های زیبای شهروند را در شهرستان لاهیجان با کمک دیگر همکاران اجرا نمود،  انتخاب و مایه بسی افتخار برای استان گیلان می‌باشد که اساتیدی چون ایشان را در خود پرورش داده است

به گزارش  هنر گیلان   بخشی از هویت تئاتر گیلان وام دار « استاد بهمن صادق حسنی» است این هنرمند فرهیخته در طول حدود ۴۰ سال فعالیت هنری خود بخش مهمی از هویت تئاتر استان گیلان را تشکیل می‌دهد.

تاریخچه تئاتر استان گیلان قطعاً به وجود هنرمندی همانند « بهمن صادق حسنی» افتخار می‌کند، این هنرمند فرهیخته تئاتر گیلان با وجود کارنامه موفق و درخشان و دریافت جوایز ارزنده از جشنواره‌های متعدد در سال‌های اخیر که به عنوان رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان فعالیت می‌کند در کنار هنرمندان، هنرجویان و جوانان علاقه مند به حوزه نمایش و تئاتر بوده است.

🔹 بهمن صادق حسنی بازیگر سینما و تلویزیون است. شاید یکی از مهم ترین بخش های بیوگرافی بهمن صادق حسینی بازی در فیلم نشانی بوده است. او کار حرفه ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1386 فیلم نشانی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند.همچنین در سریال نمایش خانگی مرداب به تازگی ایفای نقش نموده که برای ایشان و خانواده گرانقدرشان آرزوی سلامتی و تندرستی و موفقیت های روز افزون خواستاریم.

استاد صادق حسنی بین هنرجویان و هنرمندان عمو بهمن هم خطاب میشه که نشان از افتادگی و مهر و محبت دل دریایی ایشان می‌باشد .

خدا قوت عمو بهمن 🌸🙏

دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید