تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ۷۶ کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان مجری طرح قرآنی ۱۴۵۰

۷۶ کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان مجری طرح قرآنی ۱۴۵۰

Shokohi
Alireza
11 مرداد 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 ۷۶ کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان مجری طرح قرآنی ۱۴۵۰

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از اجرای طرح بزرگ قرآنی ۱۴۵۰ در ۷۶ کانون فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان خبر داد.
به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در گفتگویی گفت: طرح بزرگ قرآنی ۱۴۵۰ امسال با محوریت سوره حدید برگزار می شود.

وی ادامه داد: این طرح از دوم مرداد امسال با مشارکت شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، سازمان‌ها و نهادها از سوی شبکه قرآن سیما آغاز و به صورت مردمی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام پورابراهیم تصریح کرد: در قالب اجرای طرح ۱۴۵۰، ۷۶ کلاس طرح در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس های طرح مذکور در ۱۶ جلسه و ۳۲ ساعت آموزش اجرا می شود اظهارکرد: روخوانی و روانخوانی، حفظ و مفاهیم سوره مبارکه حدید شامل ٢٩ آیه محتوای آموزشی دوره را شامل می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ادامه داد: در این طرح مخاطبان آموزش های لازم را با بهره گیری از معلمان و رسانه های آموزشی فرا گرفته و جلسات رفع اشکال نیز برگزار می شود.

وی تعمیق مفاهیم قرآنی درجامعه را هدف اصلی اجرای این طرح دانست و اظهار کرد: زمینه انس با قرآن در قالب اجرای این طرح در جامعه فراهم خواهد شد.

حجت الاسلام پورابراهیم در پایان خاطرنشان کرد: طرح بزرگ قرآنی ۱۴۵۰ به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان و با مشارکت کانون تخصصی قرآن استان اجرا می‌شود.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید