تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزبا افتخار آفرینی هنرمندان نمایش سه دلقک و نصفی به نویسندگی آرزو علیپور و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان با دریافت جوایز متعدد به کار خود پایان داد/عکس

ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزبا افتخار آفرینی هنرمندان نمایش سه دلقک و نصفی به نویسندگی آرزو علیپور و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان با دریافت جوایز متعدد به کار خود پایان داد/عکس

Shokohi
Alireza
08 آبان 1402
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

پس از دو روز پرشور در جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم، این رویداد ، یکشنبه هفتم آبان ماه با معرفی نفرات و گروه‌های برتر، به کار خود پایان داد.                               

به گزارش  هنر گیلان    این رویداد که طی روزهای جمعه و شنبه، پنجم و ششم آبان ماه، در سنگفرش مجموعه فرهنگی تاریخی ائل‌گلی تبریز و سطح شهر برگزار شده بود، به فرصتی برای همراهی شهروندان با تئاتر خیابانی تبدیل شد و توانست لحظاتی ماندگار را برای شهروندان رقم بزند.


  نمایش سه دلقک و نصفی  به نویسندگی آرزو علیپور و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان با دریافت جوایز متعدد افتخار آفرینان گیلانی این جشنواره بودند.

جایزه اول طراحی فضا امیر امینی

جایزه اول کارگردانی امیر امینی

جایزه اول طرح و ایده آرزو علی پور

جایزه اول بازیگری مرد احمد شریفی

جایزه دوم بازیگری زن آرزو علی پور

تنها کار برگزیده جشنواره 

و معرفی به جشنواره بین المللی فجراز دستاورد های این هنرمندان برجسته گیلانی از شهرستان لاهیجان بودند.

این رویداد با حضور گروه‌هایی از ۱۰ استان کشور و حضور هنرمندانی سرشناس از شهرهای مختلف که در حوزه تئاتر خیابانی موفق و موثر هستند، روزهایی پرخاطره را برای شهروندان فراهم کرد و آن‌ها را به مشارکت برای حضور در این نمایش فراخواند.

اختتامیه ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم،  یکشنبه هفتم آبان ماه، ساعت ۱۸:۳۰ در محل تالار اندیشه سازمان سیما منظر شهرداری تبریز برگزار شد.

دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید