تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ارتقاء کیفی خدمات، رابطه مستقیمی با ماندگاری گردشگران دارد

ارتقاء کیفی خدمات، رابطه مستقیمی با ماندگاری گردشگران دارد

Shokohi
Alireza
10 خرداد 1394
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

ارتقاء کیفی خدمات، رابطه مستقیمی با ماندگاری گردشگران دارد

به گزارش هنر گیلان،حمیدرضا آذرپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو، همه مزیت های اقامتی گیلان برای ارایه خدمات به گردشگران، آماده پذیرایی از میهمانان است.

وی اظهار کرد: گیلان یکی از استان های عبوری است و بر همین اساس، همه تمهیدات لازم اعم از ارائه خدمات تا کنترل و نظارت بر این خدمات مورد اهتمام است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان تصریح کرد: هدف مشترک متولیان گردشگری، رضایت خاطر گردشگران است و این موضوع می بایست بیش از همیشه مورد توجه و برنامه ریزی قرار گیرد.

آذرپور تاکید کرد: مدیران تاسیسات گردشگری استان می بایست در راستای افزایش ماندگاری بر ارایه کیفی خدمات بیافزایند.

وی کیفیت گرایی را مبنای خدمات گردشگری استان در سال جاری دانست و اظهار امیدواری کرد که برنامه ریزی های انجام شده بر مبنای کیفیت گرایی، رضایتمندی گردشگران و افزایش میزان ماندگاری را در پی داشته باشد.

75 هتل، 21 هتل آپارتمان، 67 مجتمع گردشگری، 45 مهمانپذیر، 802 مسافرکاشانه، 209 واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی و 52 دفتر خدمات مسافرتی در طرح نوروزی امسال گیلان فعالیت داشتند.
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید