ارتقاء کیفی خدمات، رابطه مستقیمی با ماندگاری گردشگران دارد
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشدهاید
به گزارش هنر گیلان،حمیدرضا آذرپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو، همه مزیت های اقامتی گیلان برای ارایه خدمات به گردشگران، آماده پذیرایی از میهمانان است.
وی اظهار کرد: گیلان یکی از استان های عبوری است و بر همین اساس، همه تمهیدات لازم اعم از ارائه خدمات تا کنترل و نظارت بر این خدمات مورد اهتمام است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان تصریح کرد: هدف مشترک متولیان گردشگری، رضایت خاطر گردشگران است و این موضوع می بایست بیش از همیشه مورد توجه و برنامه ریزی قرار گیرد.
آذرپور تاکید کرد: مدیران تاسیسات گردشگری استان می بایست در راستای افزایش ماندگاری بر ارایه کیفی خدمات بیافزایند.
وی کیفیت گرایی را مبنای خدمات گردشگری استان در سال جاری دانست و اظهار امیدواری کرد که برنامه ریزی های انجام شده بر مبنای کیفیت گرایی، رضایتمندی گردشگران و افزایش میزان ماندگاری را در پی داشته باشد.
75 هتل، 21 هتل آپارتمان، 67 مجتمع گردشگری، 45 مهمانپذیر، 802 مسافرکاشانه، 209 واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی و 52 دفتر خدمات مسافرتی در طرح نوروزی امسال گیلان فعالیت داشتند.
وی اظهار کرد: گیلان یکی از استان های عبوری است و بر همین اساس، همه تمهیدات لازم اعم از ارائه خدمات تا کنترل و نظارت بر این خدمات مورد اهتمام است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان تصریح کرد: هدف مشترک متولیان گردشگری، رضایت خاطر گردشگران است و این موضوع می بایست بیش از همیشه مورد توجه و برنامه ریزی قرار گیرد.
آذرپور تاکید کرد: مدیران تاسیسات گردشگری استان می بایست در راستای افزایش ماندگاری بر ارایه کیفی خدمات بیافزایند.
وی کیفیت گرایی را مبنای خدمات گردشگری استان در سال جاری دانست و اظهار امیدواری کرد که برنامه ریزی های انجام شده بر مبنای کیفیت گرایی، رضایتمندی گردشگران و افزایش میزان ماندگاری را در پی داشته باشد.
75 هتل، 21 هتل آپارتمان، 67 مجتمع گردشگری، 45 مهمانپذیر، 802 مسافرکاشانه، 209 واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی و 52 دفتر خدمات مسافرتی در طرح نوروزی امسال گیلان فعالیت داشتند.