تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » یادداشتی کوتاه برای اولین ویژه برنامه ناگفته ها با پرویز فکر آزاد و فهیمه خانم. به قلم علیرضا شکوهی

یادداشتی کوتاه برای اولین ویژه برنامه ناگفته ها با پرویز فکر آزاد و فهیمه خانم. به قلم علیرضا شکوهی

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

یادداشتی کوتاه برای اولین ویژه برنامه ناگفته ها با پرویز فکر آزاد و فهیمه خانم

زمانی که وارد منزلشون شدیم احساس خوبی داشتم دیدین یه موقع یجا میرین انگار قبلا هم اومدین یا یه احساس خوبی دارین و به معنی راحت تر معذب نیستین، به نظرم دلیلش می‌تونه یکرنگ بودن و صادق بودن و خوش قلب بودن آدما باشه و این شخصیت در پرویز فکر آزاد و فهیمه خانم کاملا موج میزد.


منزلی گرم ، هنری و خوش ذوق چیدمان شده  که محفل قشنگی رو برای ما خاطره سازی کرد. 

تنها دلخوری که شاید من از این گفتمان می‌دونم که بیان کردند طرحی بود که در مدارس میخواستن به ثمر برسه که متاسفانه به دلیل شروع بیماری کرونا در سال ۹۸ تا ۱۴۰۰ که ادامه داشت این طرح مسکوت مونده و همچنان خاک میخوره و کسی هم پیگیر نمیشه و در آموزش و پرورش هم موجوده.


خیلی دوست دارن بچه های گیلان به زبان مادری خودشون برگردن و یاد بگیرن و اصالتشون رو حفظ کنند اما شایدکم کاری ما باعث بشه که این میراث و اصالت رو در آینده نادیده تر بگیریم و رفته رفته از دستش بدیم. 

من فکر میکنم ما بزرگانی چون پرویز فکر آزاد تو جامعه زیاد داریم که حیفه واقعا از تجربیاتشون استفاده نکنیم و باهاشون ارتباط نگیریم واقعا پر و با تجربه هستن و توصیه میکنم غفلت نکنید


کتاب های فراوانی رو نوشتن و به تألیف درآوردن پیشنهاد میکنم حتما به پیجشون مراجعه کنید و برای تهیه باهاشون ارتباط بگیرید. 

پنج جلد کتاب مجموعه داستان های کودکان گیلان یا گیلان زاکان غصه که این کتاب به پیشنهاد خودشون بود که اگه دوست داشتین از طریق ارتباط گرفتن با خودشون تهیه کنید . میگفت من به هیچکس کتاب هدیه نمی دم ولی به شما این کتاب رو هدیه می دم و با دست خط زیبای خودشون برام یادگاری نوشتند.



به نظرم از دید من راز موفقیت این زوج خوش سلیقه در زندگی ۴۶ساله عشق بوده یه عشق ماندگار و قشنگ که با کار و کمک به هم قشنگیاشون ماندگار شده و هر کسی که باهاشون در ارتباط هست اینو لمس می‌کنه . براتون عشق ماندگار آرزو میکنم 


و با این بیت شعر از سهراب سپهری تموم میکنم : 

کار ما شاید این است

که میان گل نیلوفر و قرن

پی آواز حقیقت بدویم...

به قلم علیرضا شکوهی/


برای دیدن گفتگو پرویز فکر آزاد و فهیمه خانم در ویژه برنامه ناگفته ها به لینک زیر مراجعه نمایید:

http://honarguilan.ir/index.php?newsid=28239

دسته بندی :  خبرها / مقالات
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید