تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ١٧٨ اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان رسید

١٧٨ اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان رسید

Shokohi
Alireza
01 شهریور 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

١٧٨ اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان رسید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به پایان یافتن مهلت ارسال اثر به هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، از ارسال ١٧٨ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، فیروز فاضلی در گفت و گویی اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در سراسر کشور تا اتمام مهلت ارسال آثار، ١٧٨ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

وی با تصریح بر اینکه این آثار از ٤٠ شهر و ٢٣ استان مختلف به جشنواره ارسال شده است، افزود: بازبینی آثار از ٢٥ مردادماه امسال آغاز شده و نتایج تا ششم شهریورماه جاری اعلام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه «شهروند، فرهنگ ایثار و شهادت»، «شهروند، اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، «شهروند، فرهنگ دینی و اسلامی»، «شهروند، آگاهی از حقوق شهروندی»، «شهروند، آسیب های اجتماعی»، «شهروند، محیط زیست (چالش ها؛ مخاطرات؛ راهکارها)»، «شهروند، مشارکت مسئولانه درصرفه جویی منابع انرژی؛ حفظ فضای سبز، اموال  عمومی؛ مدیریت زباله و پسماند، ترافیک و...» از محورهای جشنواره امسال است، یادآور شد: اولویت انتخاب با آثاری است که بر اساس محورهای مذکور باشد.

هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به دبیری شهردار این شهر از ١٢ لغایت ١٦ شهریور ٩٥ در سطح شهر لاهیجان برگزار می شود.
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید