تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » نگارخانه «گل آقا» در فومن افتتاح شد

نگارخانه «گل آقا» در فومن افتتاح شد

Shokohi
Alireza
07 شهریور 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 نگارخانه «گل آقا» در فومن افتتاح شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از افتتاح نگارخانه استاد کیومرث صابری «گل آقا» در این شهرستان خبر داد .
به گزارش هنر گیلان،  روابط  عمومی  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، یوسف  نیک انجام  با  اعلام  این  خبر اظهار داشت  بمناسبت  هفته دولت  نگارخانه  استاد  کیومرث صابری (( گل آقا))  روز  پنجشنبه چهارم  شهریور ماه با حضور  مسوولین شهرستان در مجتمع  فرهنگی  و هنری  سیدالشهداء  افتتاح   گردید.

وی در مراسم  افتتاحیه  نگارخانه : رشد و بالندگی هنر و هنرمندان این شهرستان با توجه به وجود ظرفیت ‌ها در حوزه‌ های مختلف هنری و معرفی آن به استان و کشور از اهداف و اولویت ‌های کاری  افتتاح  این نگارخانه دانست.

این مسوول  اظهار داشت : این نگارخانه با دارا بودن فضایی مناسب آماده به نمایش گذاشتن اثرهای هنری هنرمندان باذوق  این  شهرستان  را دارد.

نیک  انجام  با بیان اینکه، کمبود نگارخانه استاندارد از مهم‌ترین دغدغه‌های هنرمندان تجسمی این شهرستان بود گفت: این نگارخانه در بخشی از فضای این اداره با اعتبار ٢٠٠ میلیون ریال آماده شده است.

گفتنی است . نمایشگاه گروهی نقاشی ١٨ هنرمندآموزشگاه  چیکا به مدیریت  سید مصطفی  رادمند  و استادی  مهدی  ( سینا) رمضانی  مقدم به مناسبت بهره‌برداری از این گالری جدید، افتتاح شد.

هنرمندان، آثارشان را با تکنیک‌های خودکار، مرکب و رنگ، سیاه قلم، مداد رنگی، ، رنگ روغن، خط برجسته، گواش و ، آبرنگ به عرضه نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه تا پایان   هفته  جاری در دو وقت زمانی صبح و عصر در محل نگارخانه جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن  برای بازدید عموم  دایر می باشد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید