تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » معاون مدیرکل ارشاد گیلان خبر داد اعلام نتایج بازبینی جشنواره تئاتر گیلان

معاون مدیرکل ارشاد گیلان خبر داد اعلام نتایج بازبینی جشنواره تئاتر گیلان

Shokohi
Alireza
15 شهریور 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

معاون هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان از اعلام نتایج بازبینی جشنواره تئاتر این استان خبر داد.
به گزارش هنر گیلان، سید وحید فخرموسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اعضای هیأت انتخاب آثار جشنواره تئاتر گیلان اظهار کرد: بهمن صادق‌حسنی، فرشاد یاری و مهرداد هنرمند اعضای هیأت انتخاب آثار جشنواره تئاتر استان را تشکیل می‌دهند.
وی ادامه داد: اعضای هیأت انتخاب آثار جشنواره تئاتر گیلان پس از بررسی و تبادل نظر در مورد 18 اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره با در نظر گرفتن محتوا و روش اجرایی، 9 اثر را بدون اولویت برای رقابت اعلام کردند.
قائم مقام جشنواره تئاتر گیلان به انتخاب نمایش «درستگارترین قاتل دنیا» به کارگردانی آرمین طیب‌نعیمی و سام کهریزی برای اجرا در این جشنواره اشاره کرد و افزود: «آنتیگونه با سالاد فصل» به کارگردانی وحید درویشی در جشنواره تئاتر گیلان اجرا می‌شود.
فخرموسوی با بیان اینکه نمایش «کا» به کارگردانی وحید تقی‌زاده و غزاله جهان‌بین برای نمایش در جشنواره تئاتر گیلان انتخاب شده است، تصریح کرد: «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی، «والس مرده‌شوران» به کارگردانی بهرام نوروزی و «کسوف» به کارگردانی مهرداد آبسالان از جمله نمایش‌های انتخاب شده در جشنواره تئاتر استان است.
وی از اجرای نمایش «قصیده شب نمناک» به کارگردانی بهمن جهان‌طلب در جشنواره تئاتر گیلان خبر داد و بیان کرد: «هیس ... این خونه جن داره» به کارگردانی نیما تابنده و «بیگم» به کارگردانی مهدی مهربان از دیگر نمایش‌های انتخاب شده برای اجرا در جشنواره مذکور است.
معاون هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان متذکر شد: 22 تا 24 شهریورماه جاری جشنواره تئاتر گیلان در رشت برگزار می‌شود.
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید