تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » رویداد هنری " نقاشی در طبیعت " در سقالکسار رشت برگزار شد

رویداد هنری " نقاشی در طبیعت " در سقالکسار رشت برگزار شد

Shokohi
Alireza
22 خرداد 1403
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

رویداد هنری " نقاشی در طبیعت " با حضور 24 نفر از هنرمندان نقاش گیلان روز دوشنبه 21 خرداد ماه 1403 در محل سد خاکی روستای سقالکسار رشت برگزار شد .                                                 

به گزارش  هنر گیلان   به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، رویداد هنری " نقاشی در طبیعت " با همکاری مؤسسه فرهنگی و هنری کرشمه و مشارکت شرکت سهامی آب و منطقه ای گیلان و با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، روز دوشنبه 21 خرداد ماه 1403 با حضور امیرحسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، قاسم مصفا سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای و فاطمه فروتن سرپرست معاونت امور هنری ، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل و 24 نفر از هنرمندان نقاش شهرهای رشت ، بندر انزلی ، فومن ، لنگرود و لاهیجان در محل سد خاکی سقالکسار رشت برگزار شد . 

امیرحسن طاهری ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در بازدید از این رویداد بر لزوم برگزاری رویدادهای هنری زنده و استفاده از ظرفیت هنرمندان استان تأکید نمود .  

طاهری افزود : هنرمندان به عنوان سرمایه های عظیم هنری استان می توانند پایه و اساس اتفاق های هنری بزرگی در استان باشند و مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تمام تلاش خود را برای حمایت از این هنرمندان انجام خواهد داد .

دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید