تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » بازدید جانشین وزیر فرهنگ و وزیر ورزش و جوانان از «رویداد ایران‌یار»

بازدید جانشین وزیر فرهنگ و وزیر ورزش و جوانان از «رویداد ایران‌یار»

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

جانشین وزیر فرهنگ و‌ وزیر ورزش و جوانان روز جمعه برای بازدید از رویداد «ایران‌یار، طراحی اقلام هواداری کاروان المپیک ایران» به موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک ایران رفتند.                                                 

به گزارش  هنر گیلان   به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به همراه محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز از رویداد «ایران‌یار، طراحی اقلام هواداری کاروان المپیک ایران» بازدید کردند.

سید محمد هاشمی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه هیات هنر، تشکلی ایمانی، اصیل و موثری است که توانسته است با رویکردی عملیاتی هنر آئینی و اصیل ایرانی اسلامی را در عرصه‌های مختلف به نمایش دربیاورد، اظهار داشت: دوستان و فعالان هیات هنر در موضوعات و اتفاقات مختلفی از جمله همین موضوع طراحی اقلام هواداری در ورزش، مسئله فلسطین، شهادت آیت الله رئیسی و سایر موضوعات با حفظ اصالت آئینی دست به کار شدند و اتفاقات خوبی را رقم زدند. از این جهت تشکر قلبی و خدا قوت خدمت این عزیزان عرض می‌کنم.


جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادامه داد: به ویژه باید از آقایان حیاتی، فرخ و روح‌الامین تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم همیشه در این مسیر موفق باشند و این هنر اصیل را در خدمت آرمان‌های انقلاب و شهدا به کار بگیرند.

وی با اشاره به نقش کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در برقراری پیوند و اتصال بین هنر و ورزش، عنوان کرد: اگر پیوند و اتصال مبارکی که بین ورزش و هنر ایجاد شده، از حالت شکلی و مقدماتی به مرحله میدانی و عملیاتی هم برسد، خروجی‌ها و محصولات بسیار خوبی خواهد داشت و این اتفاق مبارکی است که در دولت شهید رئیسی افتاده است.

هاشمی با اشاره به همکاری صمیمانه و موثری که در وزارت ورزش و جوانان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد، مطرح کرد: این رفاقت و همکاری خوبی که در وزارت ورزش و وزارت فرهنگ وجود دارد به طور طبیعی در میدان عمل هم خود را نشان می‌دهد و نتایج خوبی را به همراه داد.


جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان ضمن قدردانی از علی فروزانفر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران جهت پیگیری و اجرای رویداد فرهنگی ورزشی «ایران‌یار" از آثار هنری شرکت‌کنندگان بازدید و با هنرمندان گفتگوی صمیمی برقرار کرد.


گفتنی است این رویداد در آستانه برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس، در راستای تقویت وحدت ملی و افزایش شور و نشاط برای تشویق کاروان ورزشی ایران در المپیک، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و کمیته ملی المپیک، توسط هیات هنر، در تهران، موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک ایران از ۳۱ خرداد لغایت ۱ تیرماه به مدت ۳ روز در حال برگزاری است.

                                                                                                                                                                                                           

                                           

                   

                                                                                                                                                        

                                                                                                


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید