تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » اعضای خانه مطبوعات گیلان پالایش می‌شوند

اعضای خانه مطبوعات گیلان پالایش می‌شوند

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان گفت: پالایش اعضای خانه مطبوعات این استان به زودی اجرایی می شود. 

به گزارش  هنر گیلان   میلاد ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران تا روز ۱۸ تیرماه فرصت دارند که اطلاعات خود را بروز رسانی کنند و پس از آن، پالایش اعضای خانه مطبوعات استان طبق اساسنامه انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به تاکید معاونت رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر کامل بودن مدارک اعضای خانه مطبوعات، بیان کرد: ضرورت دارد اعضای خانه مطبوعات گیلان به دلیل جلوگیری از لغو عضویت، نسبت به بروز رسانی گواهی اشتغال به کار و لیست بیمه یک سال گذشته(مطابق ماده ۴۲ اساسنامه) در سامانه خانه مطبوعات ایران اقدام نمایند.

 

وی با بیان اینکه مهلت بروز رسانی مستندات و مدارک اعضای خانه مطبوعات تا پایان وقت اداری دوشنبه ۱۸ تیرماه جاری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این زمان دیگر تمدید نخواهد شد و بعد از فرایند بروز رسانی، عضویت اعضای غیر فعال لغو می شود.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان افزود: اعضایی که رسانه خود را تغییر داده‌اند، لازم است با مراجعه به سایت خانه مطبوعات و ورود به فضای کاربری خود، با انتخاب گزینه انصراف از عضویت، به نام رسانه جدید ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

 

ابراهیمی ادامه داد: افرادی نیز که در گذشته با بهره مندی از امتیاز بیمه رسانه‌ای عضو شده بودند و در حال حاضر بیمه غیررسانه دارند، لازم است که از عضویت در خانه مطبوعات انصراف داده و مجددا ثبت نام کنند.

 

وی با بیان اینکه پس از فرایند انصراف، مدارک و مشخصات آنان در سامانه برای ثبت نام مجدد محفوظ خواهد بود، اظهار کرد: بدیهی است عدم بارگذاری مدارک لازم در زمان مذکور، به معنای انصراف از ادامه عضویت بوده و موجب غیرفعال شدن عضویت می شود.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید