تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » واقعه عظیم غدیر خم در لنگرود بازسازی می شود

واقعه عظیم غدیر خم در لنگرود بازسازی می شود

Shokohi
Alireza
27 شهریور 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 واقعه عظیم غدیر خم در لنگرود بازسازی می شود

واقعه غدیر خم به مناسبت عید ولایت و امامت و همزمان با عید سعید غدیر خم، در شهرستان لنگرود بازسازی می شود.
 
 به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سید محمدصادق عابدینی مسئول کانون بسیج هنرمندان لنگرود با تبریک پیشاپیش عید سعید غدیر خم در این خصوص اظهار داشت: مهمترین بحث امامت و ولایت که بایستی ادامه و تداوم داشته باشد و ما وظیفه داریم با توجه به تجربیات و امکانات که در اختیار داریم نسل به نسل و سینه به سینه به ویژه در میان جوانان و نوجوانان آن را اشاعه دهیم، واقعه غدیر است.

وی ادامه داد: علی‌رغم همه مشکلاتی که در دنیای اسلام وجود دارد روز به روز روی‌آوری به دین مبین اسلام بیشتر می‌شود و بیانگر این است که برخی از اقدامات جنگ نرم و فرهنگی ما نه تنها جواب داده بلکه خوب بوده و تأثیرگذار هم بوده است.

عابدینی به جنگ نرم اشاره‌ای داشت و گفت: در هیچ مبارزه‌ای نباید منفعل باشیم؛ شبکه‌های اجتماعی فرصت خوبی است تا سازمان‌های فرهنگی به صورت مشترک اهدافی از جمله فرهنگ‌سازی‌ها و تبلیغات دینی را دنبال کنند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنگرود در پایان خواستار همکاری و تعامل کلیه دستگاه‌ها به‌منظور برگزاری باشکوه و مثمرثمر بازسازی واقعه غدیر در شهرستان شد.

شایان ذکر است بازسازی واقعه غدیر توسط ١٢٠ نفر از هنرمندان شهرستان لاهیجان و لنگرود در روز دوشنبه ٢٩ شهریور ٩٥ ساعت ٥ عصر در محوطه مسکن مهر این شهرستان با حضور آحاد مردم و مسئولین برگزار خواهد شد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید