تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما خبر داد فعالیت 130 شبکه رسانه ملی به 140 زبان فراملی/ تولید سریال 300 قسمتی تاریخ و تمدن گیلان در رسانه ملی

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما خبر داد فعالیت 130 شبکه رسانه ملی به 140 زبان فراملی/ تولید سریال 300 قسمتی تاریخ و تمدن گیلان در رسانه ملی

Shokohi
Alireza
27 شهریور 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما خبر داد فعالیت 130 شبکه رسانه ملی به 140 زبان فراملی/ تولید سریال 300 قسمتی تاریخ و تمدن گیلان در رسانه ملی

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: اکنون 130 شبکه صدا و سیمای ایران به 140 زبان فراملی در حال پخش است.
 به گزارش هنر گیلان، علی دارابی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه اجماع عمومی در انتخاب مدیرکل صدا و سیمای گیلان وجود دارد، اظهار کرد: ظهیری گزینه‌ای خوب و شایسته در گیلان است.
وی با قدردانی از تلاش علی طلوعی مدیرکل سابق صدا و سیما در گیلان، افزود: گیلان جزو استان‌هایی است که آرامش و همراهی در آن موج می‌زند و باید قدر این همدلی را بدانیم.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گیلان را مینیاتوری از ایران دانست و ادامه داد: باید به زبان رسانه این ظرفیت را بیان کرد.

 تولید سریال 300 قسمتی تاریخ و تمدن گیلان در رسانه ملی

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در تاریخ صدا و سیما سریال 300 قسمتی تاریخ و تمدن گیلان تولید می‌شود، تصریح کرد: سریال مذکور در راستای توانمندی گیلان در ادوار گذشته تاریخ تولید می‌شود.

دارابی با بیان اینکه بهترین نویسندگان و کارگردانان کشور گیلانی هستند، اضافه کرد: از وجود این کارگردان‌ها برای تولید مجموعه تلویزیونی گیلان استفاده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم تاریخ ایران، تشییع، فرهنگ و هنر کشور را بنویسم گیلان فصل برجسته‌ای در این زمینه دارد‌.

معاون امور استان‌های سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: اکنون 130 شبکه صدا و سیمای ایران به 140 زبان فراملی در حال پخش است.

استاندار گیلان نیز در مراسم مذکور با قدردانی از عملکرد صدا و سیمای مرکز این استان اظهار کرد: گیلان آینده خوبی در پیش دارد و صدا و سیما در این زمینه همراهی می‌کند.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه امروز از مدیری متخصص در صدا و سیمای گیلان بهره‌مند شدیم، تصریح کرد: شایسته‌سالاری و چرخش مدیریتی در کشور را باید بپذیریم.

وی با اشاره به اینکه استعداد فرهنگی و اجتماعی گیلان در کشور به زیبایی ترسیم نمی‌شود، خاطرنشان کرد: فرهیختگان بزرگ بسیاری در گیلان داریم اما در این بخش غفلت شده است.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور حسن ظهیری به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز گیلان منصوب و از تلاش یک ساله علی طلوعی در این سمت قدردانی شد.
 
دسته بندی :  خبرها / تلویزیون
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید