تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » پیام حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس را باید با زبان هنر انتقال دهیم

پیام حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس را باید با زبان هنر انتقال دهیم

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 پیام حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس را باید با زبان هنر انتقال دهیم

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: پیام حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس را باید با زبان هنر به زیباترین نحو ممکن به نسل جدید انقلاب انتقال دهیم.
به گزارش هنر گیلان، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، بمناسبت  هفته دفاع مقدس  عصر با شعر  از سوی  بسج  هنرمندان  با همکاری  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  وبا حضور رییس بسیج هنرمندان استان،  عصر روز  شنبه  سوم  مهرماه  در سالن  شهدای خدمتگزار  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار گردید.

 در حاشیه این مراسم  یوسف  نیک  انجام  با اشاره  به اهمیت  هفته دفاع مقدس ، اظهار داشت رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی‌ها و رشادت‌های خود شجاعانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و توانستند با دلی سرشار از عشق و ایمان در مصاف با دشمنان و استکبار جهانی خم به ابرو نیاورده و دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو در آورند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی هدف از برگزاری این محفل ادبی را ثبت مستندات جنگ با زبان منظوم فارسی و درونی‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین باورها و اعتقادات مجاهدین راه حق در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد.

 نیک انجام  تصریح کرد : پیام حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس را باید با زبان هنر به زیباترین نحو ممکن به نسل جدید انقلاب انتقال دهیم.  

وی با تاکید بر نقش بی بدیل هنرمندان و صاحبان قلم در بیان شکوه هشت سال حماسه و ایثار اظهار داشت: اصحاب قلم به عنوان بخش بزرگی از جامعه فرهیخنه کشور می توانید با کلام و آثار زیبای هنری خویش، روایتگر بسیار خوبی از دوران دفاع مقدس باشند  و این کار یکی از بهترین راه های انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل امروز دانست .

قرائت شعر  توسط شاعران شهرستان و استان  ، سخنرانی  فرمانده سپاه پاسداران  فومن ، پخش  کلیپ ، اجرای  شعر  توسط  حجت الاسلام عرفانی  از اهم این  برنامه های این محفل ادبی بود .
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید