تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » تجلیل از دو موزیسین گیلانی در کنسرت گرامیداشت روز جهانی مولانا در فرهنگسرای نیاوران

تجلیل از دو موزیسین گیلانی در کنسرت گرامیداشت روز جهانی مولانا در فرهنگسرای نیاوران

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

تجلیل از دو موزیسین گیلانی در کنسرت گرامیداشت روز جهانی مولانا در فرهنگسرای نیاوران

سجاد حقگو و فرانک مهدوی دو موزیسین جوان گیلانی برگزیده فراخوان بزرگ گروه مینیاتور برای اجرا در محل فرهنگسراى نیاوران به مناسبت روز جهانى مولانا شدند .
به گزارش هنر گیلان، سجاد حقگو نوازنده تار اهل آستانه‌اشرفیه و فرانک مهدوی نوازنده تار و سه تار اهل بندر انزلی برگزیده فراخوان بزرگ گروه مینیاتور در اجرای نوازندگی تار به مناسبت روز جهانى مولانا شدند .

رضا انسان از مشهد مقدس، سجاد حقگو از آستانه‌اشرفیه، امیر حوتیان پور از اراک، عماد خالق پناه از تهران، شاهرخ شاه کرمى از بوشهر، مصطفى شوکتى از تهران شیما صادقى از اصفهان، پریا علیارى از تهران، نگار فرجى از کرج، پویا محمدى از زنجان، فرانک مهدوى از انزلى، صابر محمدى از زنجان، اقبال ناصر از اهواز، مهران واقعى از بروجرد و آرمین وطنیان تهران ۱۵ برگزیده برتر فراخوان «مستى سلامت می‌کند» به‌عنوان هـنرمندان، هـنرجویان و استعدادهاى برتر (با در نظر گفتن توانایى در اجراى موسیقى، شیوه اجرا و خلاقیت در نحوه ارائه) به ترتیب حروف الفبا هستند.
این نخستین همنوازی بزرگ موسیفی از سراسر کشور است که به سرپرستی میثم مروستی هشتم مهرماه در در محل فرهنگسراى نیاوران به اجرا در میآید که قرار است از منتخبین فراخوان در این کنسرت بزرگ تجلیل به عمل آید.
گزارش- اکبرحیدرپور/
دسته بندی :  خبرها / موسیقی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید