تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » نمایش «دوبال قیچی» در رشت روی صحنه می‌رود

نمایش «دوبال قیچی» در رشت روی صحنه می‌رود

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

نمایش «دوبال قیچی» در رشت روی صحنه می‌رود

«دوبال قیچی» توسط گروه نمایشی پژواک از ١٥ تا ٢١ آبان ماه جاری در رشت روی صحنه می‌رود.
به گزارش هنر گیلان،نویسنده و کارگردان نمایش دوبال قیچی با اشاره به اجرای این نمایش در جشنواره تئاتر رضوی در سال جاری اظهار کرد: نمایش مذکور جایزه نخست و تندیس نویسندگی و بازی مرد جشنواره تئاتر رضوی را کسب کرده است.

امیر حامد به دریافت جایزه نخست نمایشنامه نویسی دوبال قیچی در جشنواره تئاتر رضوی اشاره کرد و افزود: نمایش مذکور نامزد موسیقی یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی بود.

وی با بیان اینکه دوبال قیچی با مجوز رسمی از مرکز هنرهای نمایشی به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: وحید محبوب بشری، شیدا خانزاده و امیر حامد بازیگران نمایش دوبال قیچی هستند.

بازیگر نمایش دوبال قیچی، نام این نمایش را اصطلاحی بین تربیت‌کنندگان کبوتر خواند و بیان کرد: مدت هفت ماه زمام صرف نویسندگی و ارسال نمایش به جشنواره رضوی شده است.

حامد، مدت اجرای نمایش دوبال قیچی را یک ساعت و ٢٥ دقیقه عنوان کرد و گفت: از ١٥ تا ٢١ آبان ماه جاری نمایش مذکور در سالن وارش مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا(ص) شهر رشت به روی صحنه می‌رود.

نویسنده و کارگردان نمایش دوبال قیچی با اشاره به همکاری طوبا پورعباس در نویسندگی این نمایشنامه، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های جمعی در اجرای نمایش‌ها بسیار تاثیرگذار است.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید