تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » از امروز اکران فیلم‌های کودک و نوجوان در رشت آغاز شد

از امروز اکران فیلم‌های کودک و نوجوان در رشت آغاز شد

Shokohi
Alireza
15 آبان 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

از امروز اکران فیلم‌های کودک و نوجوان در رشت آغاز شد

اکران فیلم‌های کودک و نوجوان در قالب طرح‌ «کانون‌ نمایش» در سالن‌ سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در رشت آغاز‌ شد.
به گزارش هنر گیلان، نمایش فیلم‌های کودک و نوجوان در قالب طرح‌  «کانون‌نمایش» هم‌زمان با سراسر کشور از صبح امروز در سالن‌ سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رشت آغاز‌ شد.

اکران فیلم در سانس صبح برای دانش‌آموزان مدارس و در سانس عصر برای عموم بوده و برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز با همراهی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در جریان اکران فیلم‌های کودک و نوجوان اظهار کرد: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در سایه‌ همراهی دیگر دستگاه‌های فعال در حوزه‌ فرهنگ نخستین سینما کانون استان را راه‌اندازی کرده‌ایم.

علی پورحسن مکان سینما کانون را در میدان انتظام، کوچه‌ نظام‌ پزشکی رشت عنوان کرد و گفت: در این سینما فیلم‌های سینمایی، کوتاه، نیمه‌بلند و پویانمایی تولید‌شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران می‌شود.

وی نمایش فیلم را یکی از 42 عنوان فعالیت‌ کانونی دانست و افزود: نمایش فیلم نقش ارزشمندی در افزایش سواد‌ رسانه‌ای، ارتقای مهارت‌های اجتماعی و سرگرمی کودکان و نوجوانان دارد و در این مسیر توجه به نیاز‌های کودک و تلاش برای ارائه‌ ‌هدفمند آموزه‌ها به مخاطب بستری مناسب برای ساخت فیلم و پویانمایی و تربیت سینماگرانی توانمند در کانون پرورش فکری فراهم‌ آورده‌ است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ایجاد زمینه‌‌ مناسب برای بهره‌گیری تمام مخاطبان از این سرمایه‌های ارزشمند و افزایش گستره‌ اکران فیلم‌های کوتاه، بلند و پویانمایی را در دستور کار مسؤولان این کانون ذکر کرد.

وی از ارائه 32 طرح در کانون‌ نمایش خبر داد و یادآور شد: همزمان با سراسر کشور فیلم‌های کانون میزبان مخاطبان است.
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید