تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » تعقیب از انزلی تا داکا/گزارش تصویری

تعقیب از انزلی تا داکا/گزارش تصویری

Shokohi
Alireza
17 آبان 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 تعقیب از انزلی تا داکا/گزارش تصویری

فیلم کوتاه داستانی ' تعقیب ' به کارگردانی آرمین ابراهیمی از فیلمسازان انجمن سینمای جوانان انزلی به بخش مسابقه فیلم های کوتاه پانزدهمین جشنواره ی بین المللی فیلم داکا راه یافت.
به گزارش هنر گیلان، مدیر انجمن سینمای جوانان انزلی روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت : این فیلم از تولیدات انجمن سینمای جوانان انزلی در سال 95 است .
زهره زمانی اظهار کرد : به دلیل فعالیت های سینمایی و سابقه این فیلمساز جوان در زمینه نقد سینما وی همچنین به هفتمین کارگاه سینمایی این جشنواره توسط انجمن منتقدین سینمایی بنگلادش دعوت شده است.
وی تصریح کرد : جشنواره فیلم داکا یکی از جشنواره های قدیمی و معتبر آسیایی است که از سال 1977 توسط سازمان سینمایی رنگین کمان برگزار می شود و همه ساله میزبان فیلمسازان و سینماگران از سراسر جهان است .
به گفته وی این جشنواره امسال از تاریخ 12 تا 20 ژانویه در داکا برگزار می شود و در این دوره 165 فیلم از 54 کشور در بخش های مختلف رقابتی به نمایش در می آیند.
مدیر انجمن سینمای جوانان انزلی افزود: از برنامه های جنبی این جشنواره کنفرانس سه روزه زنان در سینما و کارگاه فیلمسازی است.
آرمین ابراهیمی مهرماهِ 1367 در تهران متولد شد، در نوجوانی در زمینه گرافیک، در آموزشگاه های خصوصی آموزش دید و کار خود را با طراحی برای موسسه ها شروع کرد، در همین دوران مطالعه درباره سینما را آغاز کرد و پس از مهاجرت به انزلی، شهر مادری اش، در روزنامه «اعتماد» شروع به نوشتن درباره سینما کرد.
از سال 1387 در روزنامه هایی مانند «شرق»، «روزگار»، «تهران امروز»، «سینما» و «اعتماد» به نوشتن مشغول بود و کمی بعد، از سال 1390 در ماهنامه سینمایی «فیلم» آغاز به کار کرد.
همکاری او با این ماهنامه تخصصی و پرسابقه سینمایی تا هم اکنون ادامه دارد و او در این سالها در مجلاتِ دیگر سینمایی نیز به نوشتن درباره سینما مشغول بود.
تابستانِ 1394 او عهده دارِ کانون فیلم انجمن سینمای جوانان انزلی شد و از آن روز تاکنون هر هفته، مستمر، به پخش فیلم های بلند و کوتاه و داستانی و مستند از سینمای جهان و ایران در این کانون پرداخته، و هر هفته بعد از نمایش، جلسه های نقد و بررسی را برگزار کرده است.
انجمن سینمای جوان انزلی از حدود 20 سال پیش تاسیس شده و از سال 76 به شکل رسمی آغاز به فعالیت کرد .
این انجمن تاکنون هنرمندان به نامی را در عرصه فیلمهای تجربی و بلند به هنر دوستان معرفی کرده است.
 تعقیب از انزلی تا داکا/گزارش تصویری تعقیب از انزلی تا داکا/گزارش تصویری تعقیب از انزلی تا داکا/گزارش تصویری
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید