تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » «تاکسی کتاب» در منطقه آزاد انزلی

«تاکسی کتاب» در منطقه آزاد انزلی

Shokohi
Alireza
25 آبان 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

«تاکسی کتاب» در منطقه آزاد انزلی

همزمان با 24 آبان و روز کتاب،کتابخوانی و کتابدار و طی مراسمی برای نخستین بار در شمال کشور،طرح «تاکسی کتاب» در منطقه آزاد انزلی راه اندازی شد.
به گزارش هنر گیلان، زهرا بدن آرا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان،در حاشیه مراسم راه اندازی طرح «تاکسی کتاب» در منطقه آزاد انزلی،با ابراز امیدواری نسبت به اجرای طرح هایی از این دست با هدف گسترش فرهنگ مطالعه در بین مردم، راه اندازی تاکسی کتاب را یکی از طرح های خوب در این حوزه و زمینه ساز افزایش انگیزه و علاقه برای ترویج فرهنگ مطالعه در بین شهروندان به منظور دستیابی سریع،ارزان و آسان برای مسافران تاکسی و گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهر عنوان کرد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان ضمن گرامیداشت روز کتاب،کتابخوانی و کتابدار از حمایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان از اجرای طرح ها و ایده های مناسب با محوریت کتاب و ترویج خواندن در میان کودکان،نوجوانان و علاقمندان به مطالعه خبر داد.

وی اضافه کرد:با توجه به شعار سال جاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با عنوان سال خواندن تحقق این شعار را یکی از رسالتهای اصلی خود در کشور و استان گیلان می دانیم.

بدن  آرا خاطرنشان کرد:در این مراسم ضمن تجلیل از دانش آموزان کتابخوان مدرسه ابتدایی شهید همت منطقه آزاد انزلی از 27 تاکسی مجهز به کوله کتاب بهره برداری شد
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید