تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » جانبازان کتاب ناطق دوران دفاع مقدس هستند

جانبازان کتاب ناطق دوران دفاع مقدس هستند

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

جانبازان کتاب ناطق دوران دفاع مقدس هستند

رئیس اداره فر هنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا در دیدار از جانباز دفاع مقدس فرامرز طالقانی، گفت: جانبازان و آزادگان سندهای زنده دوران دفاع مقدس اندکه چون کتابی ناطق می توانند تجربیات و خاطرات دوران هشت ساله دفاع مقدس را بازگو کنند.

به گزارش هنر گیلان، سید محمود رزمگیر رییس اداره فر هنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا به همراه شهردار ، شورای اسلامی شهر گورابزرمیخ ، هنرمندان و همکاران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به مناسبت هفته ی کتاب و کتابخوانی ظهر روز چهارشنبه ٢٦ آبان ماه ٩٥ از خانواده ی جانباز قطع نخایی بالای ٧٠ درصد صومعه سرایی در بخش گورابزرمیخ فرامرز طالقانی دیدار کردند.

سید محمودرزمگیر در این دیدار اظهار داشت: جانبازان و آزادگان سندهای زنده دوران دفاع مقدس اندکه چون کتابی ناطق میتوانند تجربیات و خاطرات دوران هشت ساله دفاع مقدس را بازگو کنند.

وی بابیان اینکه ما هر خدمتی که به مادران و همسران شهداء جانبازان و آزادگان انجام دهیم فقط دین خود را اداء کرده ایم اشاره کرد: باید با تاسی از اسوه و روش زندگی امامان معصوم(ع) در مسیر احیای ارزشهای دینی و انقلابی قدم در جای پای شهیدان گذاشته و بتوانیم آرمانهای امام راحل را در جامعه به ثمر بنشانیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا جانبازان را سند افتخار ملت ایران عنوان کرد و تصریح کرد: جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند کهوجود آنان برای نظام و کشور مایه ی خیر و برکت است.

رزمگیر به شان و مقام جانباز اشاره و خاطر نشان کرد: در بهشت و مقام و درجه ای است که هیچ بنده ای به آن درجه نمی رسد مگر آنکه پاره ای از تن خودرا در راه خدا هدیه کرده باشد.

این مسئول فرهنگی یادآورشد: جانباز کسی است که سلامت خودرا در راه خدا به خطر انداخته و به قصد شهادت رفته و شهید زنده است.

رزمگیر تکریم و تجلیل از مقام جانبازان را یک سنت نبوی ، علوی و حسینی دانسته و از خانواده جانباز نیز که سالهاست با صبرو حوصله از جانبازخودپرستاری و مراقبت می کنند، تقدیر کرد.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید