تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » وداع با هنرمند جوان موسیقی فولکلور آستارا

وداع با هنرمند جوان موسیقی فولکلور آستارا

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

وداع با هنرمند جوان موسیقی فولکلور آستارا

پیکر هنرمندان جوان عرصه موسیقی فولکلور شهرستان، روز گذشته بر دستان شهروندان هنر دوست بندر مرزی آستارا تشییع شد.

به گزارش هنر گیلانعصر روز چهارشنبه (٣ آذر) جمع کثیری از شهروندان هنردوست و فرهنگی آستارا، پیکر «سیامک زرینه» خواننده جوان عرصه موسیقی آذری شهرستان را تا آرامستان این بندر مرزی بدرقه کردند.

در این مراسم که رأس ساعت ١٥ عصر دیروز از کوی تابنده و منزل پدری این هنرمند آغاز شد، اقشار مختلف مردم، از جمله هنرمندان، اصحاب قلم و رسانه، بازاریان، فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان حضور داشتند.

وی نخستین ساعات بامداد روز سه شنبه (٢ آذر) در حین تمرین موسیقی، بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و جامعه هنری شهرستان را داغدار کرد.

سیامک زرینه متولد سال ١٣٥٣ بندر مرزی آستارا، متأهل و دارای دو فرزند بود که فعالیت خود را از دوران دانش آموزی در سال ١٣٦٣، در زمینه موسیقی انقلابی و سنتی آغاز و پس از گذشت سال ها به شکل تخصصی در عرصه موسیقی فولکور آذری فعالیت نمود.

اجرا با گروه های مختلف موسیقی و حضور در جشنواره های مختلف، کنسرت های موسیقی آذری، جنگ های شادی و دیگر برنامه های فرهنگی و هنری داخل کشور و جمهوری آذربایجان، گوشه ای از سوابق وی در عرصه موسیقی بود.

لازم به ذکر است، مجلس یادبود این هنرمند فرهیخته، رأس ساعت ١٤ و ٣٠ دقیقه روز جمعه (٥ آذر ماه) در مسجد حسینیه بندر مرزی آستارا برگزار خواهد شد.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید