تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » رونمایی از پوستر پانزدهمین دوره جشنواره امام رضا(ع) توسط وزیر ارشاد

رونمایی از پوستر پانزدهمین دوره جشنواره امام رضا(ع) توسط وزیر ارشاد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

رونمایی از پوستر پانزدهمین دوره جشنواره امام رضا(ع) توسط وزیر ارشاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن پرده‌برداری از پوستر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، از تازه های نشر این جشنواره رونمایی کرد.

به گزارش هنر گیلان آیین رونمایی از پوستر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) با حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدجواد جعفری دبیر جشنواره امام رضا(ع) برگزار شد.

صالحی امیری در این مراسم، همچنین از تازه‌های نشر بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) شامل ۴۴ اثر در گرایش‌های «بنیاد، فرهنگی و هنری»، «بین‌الملل»، «پژوهشی و مطبوعاتی»، «کودک و نوجوان» و «دانشگاهی» رونمایی کرد.

۱۰ اثر از این آثار به زبان غیر فارسی هستند. سلطان عرب و عجم، شهنشاه خراسان، شمس الشموس، نقش حیات، غریب الغربا و سیرت امام علی رضا(ع) به زبان اردو منتشر شده‌اند. دو کتاب «فرازهایی از سخنان امام رضا و سبک زندگی رضوی» به زبان سواحیلی چاپ شده‌اند و سبک زندگی رضوی به زبان هوسا و فرازهایی از سخنان امام رضا به زبان فرانسه نیز در این فهرست قرار دارند.

سهم کتاب‌های کودک و نوجوان نیز ۱۶ اثر است که از جمله آن‌ها می‌توان به «آهوانه، زائر بهار، گنبد خورشید، هاچین و واچین، پابوسی، تا ابتدای جاده راهی نمانده، بوی سیب استجابت، حاجت دل‌های بی‌قرار، در انتظار سپیده‌دم، قایم‌باشک و هدیه باران» از جمله آن‌هاست.

 

بر اساس این گزارش، پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از یکم تا یازدهم ذی‌القعده (موسوم به دهه کرامت) برابر با ۳ تا ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در تمام استان‌های ایران و ۷۷ کشور جهان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌ها می‌توانند به وبگاه سه زبانه «شمس توس» به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه کنند. همچنین سامانه پیام کوتاه: ٣٠٠٠٧٨٨٨ و شماره تلفن‌های‌: ٩-٠٥١٣٢٢٨٣٠٤٤ به عنوان پل ارتباطی میان و جشنواره مخاطبان معرفی شده است.

رونمایی از پوستر پانزدهمین دوره جشنواره امام رضا(ع) توسط وزیر ارشاد


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید