تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » همدردی هنرمندان رودسری با آتش نشانان

همدردی هنرمندان رودسری با آتش نشانان

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

همدردی هنرمندان رودسری با آتش نشانان

به پاس گرامیداشت شهدای آتش نشان پلاسکو ، جمعی از هنرمندان رودسری به همراه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر با حضور در ایستگاه آتش نشانی این شهر از زحمات و جانفشانی های آنان قدردانی بعمل آوردند.
به گزارش هنر گیلان در پی حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران ، جمعی از هنرمندان رودسری به همراه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از سازمان آتش نشانی این شهرستان دیدار و از زحمات و جان فشانی های آنان قدردانی بعمل آوردند.

علی فلاح رنجبر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر ، ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای آتش نشان ، هدف از این اقدام را تکریم از پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در راستای نجات مردم در هنگام سوانح عنوان داشتند.

در این دیدار ، هادی جعفری مدیر آموزشگاه موسیقی نوای ایران - محمدرضا رحمتی مسءول انجمن خوشنویسان شهرستان - داوود صفری مدیر آموزشگاه هنری صبا - غلامرضا یحیی پور مدیر گروه هنری صبا - محمد هوشمند هنرمند تاتر و نمایش و جمعی دیگر از هنرمندان شهرستان به همراه رییس اداره با اهداء شاخه گل به کارکنان آتش نشانی و تجلیل از زحمات آنها ، یادوخاطره رشادتهای شهدای آتش نشان حادثه اخیر تهران را گرامی داشتند.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید