تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: ارسال بیش از 266 اثر به جشنواره «آیات»

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: ارسال بیش از 266 اثر به جشنواره «آیات»

Shokohi
Alireza
09 بهمن 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: ارسال بیش از 266 اثر به جشنواره «آیات»

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فیلم نامه نویسی و نمایشنامه نویسی «آیات» به میزبانی استان گیلان، گفت: تاکنون 266 اثر از 126 نفر به دبیرخانه ارسال شده است.
به گزارش هنر گیلان فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فیلم نامه نویسی و نمایشنامه نویسی «آیات» به میزبانی استان گیلان، اظهار کرد: این اداره کل در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ و معارف قرآن و عترت(ع)، جشنواره ملی فیلم نامه نویسی و نمایشنامه نویسی با موضوع قرآن و عترت(ع) را تحت عنوان جشنواره «آیات» با همکاری دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می کند.

وی با اشاره به محورهای موضوعی جشنواره، گفت: داستان های قرآن و عترت(ع)، اقتباس از داستان های قرآن کریم، زندگی و سیره پیامبر اسلام(ص) و دیگر پیامبران الهی از دیدگاه قرآن، زندگی و سیره معصومین(ع) و دیگر شخصیت های قرآنی، تمثیل های مرتبط با قرآن و عترت(ع) و مضامین و معارف دینی و قرآنی از موضوعات جشنواره ملی فیلم نامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات است.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: بخش ویژه این جشنواره با محور موضوعی طرح 1450 سوره مبارکه حدید برگزار می شود.

فاضلی با بیان اینکه تاکنون بیش از 266 اثر از 126 نفر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، عنوان کرد: آثار باید در قالب حوزه سینما(فیلم نامه ­های داستانی و مستند) و نمایش(متن نمایشنامه صحنه ای و خیابانی) باشد.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان یادآور شد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره می توانند به سایت www.ayaategilan.ir مراجعه کنند.

فاضلی آخرین مهلت ارسال آثار را 22 بهمن امسال عنوان و اضافه کرد: مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی فیلم نامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات، اسفندماه 95 در این استان برگزار می شود.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید