تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » مشتی ماشالا بر صحنه تئاتر آستارا

مشتی ماشالا بر صحنه تئاتر آستارا

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

مشتی ماشالا بر صحنه تئاتر آستارا

نمایش کمدی «مشتی ماشالا» کاری از گروه هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا، این شب ها با استقبال شهروندان فرهنگ دوست در سینما دریای این شهرستان به روی صحنه می رود.

به گزارش هنر گیلان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: این نمایش طنز در آستانه دهه مبارک فجر با استقبال ٣٠٠ نفر از علاقمندان به نمایش مواجه شد.

ابوطالب جوان با اشاره به اینکه در این نمایش کمدی مسائل و معضلات اجتماعی با زبان طنز به تصویر کشیده شده است، افزود: این نمایش در دو پرده اجرا می شود و در آن به مشکلات ازدواج جوانان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: فرشاد معتمدپور، رامین سفالی، ابراهیم مهاجری، کیومرث کبریان، آرش جوهری، سیامک حسن زاده، فرشاد روحی، محسن میرعیسی پور، بهزاد سوغات زاده، امین مهاجری، تیرداد رادمرد و مریم فضل علی زاده تا پانزدهم بهمن ماه، ساعت ٢٠ هر روز در این نمایش ایفای نقش می کنند.

جوان خاطرنشان کرد: رامین سفالی سرپرست این گروه، فرشاد روحی طراح صحنه و گریم، مریم فضل علی زاده منشی صحنه و ارژنگ گیلک و سعید خدادادزاده به طور مشترک مدیر نور و موسیقی این نمایش هستند.

نمایش کمدی 'مشتی ماشا الله ' دوازدهمین اثری است که فرشاد معتمدپور هنرمند برجسته آستارایی نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد.


مشتی ماشالا بر صحنه تئاتر آستارا
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید