تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » افتتاح نمایشگاه عکس انقلاب توسط خواهر شهید در فومن

افتتاح نمایشگاه عکس انقلاب توسط خواهر شهید در فومن

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

افتتاح نمایشگاه عکس انقلاب توسط خواهر شهید در فومن

نمایشگاه عکس انقلاب به دست خواهر شهید بزرگی راد در فومن گشایش یافت.

به گزارش هنر گیلان یوسف نیک انجام با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، نمایشگاه عکس تحت عنوان عکس انقلاب  صبح روز چهارشنبه  ١٢ بهمن ماه با حضور معاون فرماندار و سایر مسوولین ارشد شهرستان در نگارخانه  استاد کیومرث صابری  افتتاح شد.

نیک انجام ؛در خصوص اهمیت برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه ها به منظور ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و آشنایی نسل جوانان با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) دایر شده است.

وی تصریح کرد : به نمایش در آوردن اینگونه تصاویرو عکس ها که نشان دهنده ی مبارزات مردمی در آن دوران انقلاب  می باشد، بیان کننده ی نقش مهم مردم در پیروزی انقلاب اسلامی است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن ، هدف از برپایی و افتتاح این نمایشگاه ها ، آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با آرمان ها ی انقلاب اسلامی و اندیشه های معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) دانست .

وی خاطر نشان کرد : نمایشگاه عکس” انقلاب " در سی و هشتمین  سال پیروز  شکوهمند  انقلاب اسلامی ، شامل ٣٨قطعه عکس از عکاسان حرفه ای ایران است که در مبارزات انقلابی، اعتراضات و راهپیمایی های مردم انقلابی ایران در سال ۵٧ به تصویر کشیده شده است.

گفتنی است : این نمایشگاه توسط سوسن بزرگی راد  از کارکنان  باسابقه این  اداره، خواهر شهید  هنرمند سعید  بزرگی راد و  همسر جانباز  رسول تیغ نورد  افتتاح گردید .
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید