تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » کلنگ مجتمع فرهنگی و هنری پره سر با حضور مدیرکل ارشاد گیلان به زمین زده شد

کلنگ مجتمع فرهنگی و هنری پره سر با حضور مدیرکل ارشاد گیلان به زمین زده شد

Shokohi
Alireza
17 بهمن 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 کلنگ مجتمع فرهنگی و هنری پره سر با حضور مدیرکل ارشاد گیلان به زمین زده شد

کلنگ احداث مجتمع فرهنگی و هنری پره سر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در زمینی به مساحت ٢ هزار و ٧٥٠ متر مربع و با ٢٠ میلیارد ریال اعتبار به زمین زده شد.
به گزارش هنر گیلان به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، به مناسب دهه مبارک فجر کلنگ مجتمع فرهنگی و هنری شهر پره سر از پروژه های ویژه شهرستان رضوانشهر توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان صبح شنبه شانزدهم بهمن ماه با حضور مسئولین و دوستداران فرهنگ  و هنر در پره سر زده شد.

دکتر فیروز فاضلی در این آئین گفت: فرهنگ و هنر ذاتاً وحدت بخش و اتحاد آفرین است و با توجه به شرایط خاص منطقه پره سر این پروژه در همین راستا تعریف شده و برای استحکام بخشی پایه های وحدت در این بخش موثر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اشاره به اعتبار در نظر گرفته برای این پروژه گفت: در گذشته کلنگ های بدون پشتوانه در جاهای مختلف به زمین زده شد که جای بسی تأسف دارد و امروز دولت را با مشکل مواجه ساخته که برای این امور هیچ بودجه ای تعریف نشده بود.

وی افزود: برای این مجتمع با ٨٠٠ متر مربع زیربنا و با ظرفیت ٣٠٠ صندلی، مبلغ ٢٠ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که طی مدت ٢ سال باید به اتمام برسد.

[کلنگ مجتمع فرهنگی و هنری پره سر با حضور مدیرکل ارشاد به زمین زده شد]     [کلنگ مجتمع فرهنگی و هنری پره سر با حضور مدیرکل ارشاد به زمین زده شد]
[کلنگ مجتمع فرهنگی و هنری پره سر با حضور مدیرکل ارشاد به زمین زده شد]       [کلنگ مجتمع فرهنگی و هنری پره سر با حضور مدیرکل ارشاد به زمین زده شد]

در این آئین فرماندار، مدیران دستگاه های اجرایی، مردم و معتمدان محلی نیز حضور داشتند.

از دیگر برنامه های دکتر فاضلی حضور در سومین جشنواره اربا دوشاب، افتتاحه تالار مهستان پره سر و بازدید از نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی پره سر بود.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید