تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » وحدت مردم، پشتوانه انقلاب اسلامی است

وحدت مردم، پشتوانه انقلاب اسلامی است

Shokohi
Alireza
19 بهمن 1395
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

وحدت مردم، پشتوانه انقلاب اسلامی است

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان گفت: به پشتوانه وحدت مردم، انقلاب اسلامی روزبه روز رشد کرده و در مقابل استکبار ایستاده و در تمامی سختی هایی که انقلاب داشته به پشتوانه همین حضور مردم پیروز شده است.
به گزارش هنر گیلان حسین داداشی، رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای انقلاب و مدافع حرم که در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت برگزار شد، با اشاره به فرمایش امام(ره) مبنی بر اینکه «من به پشتوانه ملت دولت تعیین می کنم» اظهار کرد: این فرمایش امام(ره) بیانگر نقش محوری و اساسی مردم در انقلاب بوده است برهمین اساس نقش و حضور مردم در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران غیرقابل انکار است.

وی افزود: به پشتوانه وحدت مردم، انقلاب اسلامی روزبه روز رشد کرده و در مقابل استکبار ایستاده و در تمامی سختی هایی که انقلاب داشته به پشتوانه همین حضور مردم پیروز شده است.

داداشی با اشاره به نقش مهم رهبری،گفت:نقش هدایت و رهبری امام راحل و پس از آن رهبر معظم انقلاب در نشان دادن راه درست به مردم بسیار حائز اهمیت است.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان یاد و خاطره شهدای انقلاب و مدافع حرم را گرامی داشت و تصریح کرد:زمانی که برای کنگره هشت هزار شهید گیلان قرار شد ورود کنیم یکی از افرادی که در ابتدا به ما لبیک گفت و همراهی می کرد شهید سیرت نیا بود که پایه گذاری یادواره شهدای گمنام را در رشت شهید سیرت نیا برعهده داشت.

وی ادامه داد:نقش شهدای مدافع حرم بسیار مهم است و اگر این شهدا برای دفاع از مرزها نمی رفتند، معلوم نبود چه اتفاقی برای کشور می افتاد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید