تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » جشنواره ی موسیقی هنرجویی آموزشگاه نقش ترنج گیل صومعه سرا

جشنواره ی موسیقی هنرجویی آموزشگاه نقش ترنج گیل صومعه سرا

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

جشنواره ی موسیقی هنرجویی آموزشگاه نقش ترنج گیل صومعه سرا

در هفتمین روز از سالگرد پیروز ی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، جشنواره موسیقی هنرجویی آموزشگاه نقش ترنج گیل در شهرستان صومعه سرا برگزار شد.

به گزارش هنر گیلان  نوراله صفر پور رییس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صو معه سرا ، از برگزار جشنواره ی موسیقی هنرجویی آموزشگاه نقش ترنج گیل  در هفتمین روز از دهه ی مبارک فجر ساعت ١٩ عصر روز دوشنبه ١٨ بهمن ماه ٩٥ در سالن شهیدآوینی مجتمع فرهنگی و هنری فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا با حضور هنرمندان شاخص استانی و شهرستانی خبرداد.

صفرپور اذعان کرد: وجود هنرمند با سابقه و خوش ذوق در شهرستان فرصت مناسبی است تا از ظرفیت هنری آنها در برنامه های مختلف ، و این گونه مناسبتها استفاده گردد و امیدوارم با استقبال مردم از این برنامه های شاد و مفرح فضایی با نشاط در شهرستان فراهم شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا گفت: در این جشنواره موسیقی ، ٢گروه موسیقی اساتید – ٤ گروه موسیقی هنرجویی و تک نوازی (دف –تار- تنبک – سنتور – گیتار) و گروه سرود به هنرنمایی پرداختند. که با استقبال خوب و چشمگیر حاضرین مواجه گردید.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه صومعه سرا دارای ٢ آموزشگاه آزاد موسیقی با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال فعالیت هستند وهدف از برپایی این جشنواره با نشاط کردن مردم و معرفی هنرمندان و هنرجویان رشته موسیقی و توانمندی آنها و هنرنمایی اساتید موسیقی و هنرجویان این رشته در این جشنواره بود.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید