تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ۸۵۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد گیلان فعالیت می کنند

۸۵۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد گیلان فعالیت می کنند

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

۸۵۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد گیلان فعالیت می کنند

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از فعالیت ۸۵۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد سراسر استان خبر داد.

به گزارش هنر گیلان حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در گفتگویی با بیان اینکه  کانون های فرهنگی و هنری در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی تشکیل شده است اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری قلب تپنده فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد هستند که موجب رونق فعالیت های مسجدی می شوند.
 
وی با بیان اینکه مساجد سنگر مقابله با دشمن هستند تصریح کرد: کانون های مساجد موجب جذب جوانان و نوجوانان به مساجد شده و آنان را با انواع توطئه های دشمن آشنا کرده و موجب بصیرت افزایی می شود.
 
حجت الاسلام پورابراهیم با تاکید بر اینکه طبق قانون برنامه پنجم توسعه باید ۲۵ درصد مساجد استان دارای کانون فرهنگی و هنری باشد از فعالیت ۸۵۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد سراسر استان خبر داد و افزود:۳۳ درصد این کانون ها در مساجد شهری دایر شده است.
 
وی با بیان اینکه طبق قانون باید ۶۰ درصد کانون ها در مناطق روستایی دایر می شد افزود: در گیلان ۶۹ درصد کانون های فرهنگی و هنری در مساجد روستایی تاسیس شده که بیشتر از سهمیه اعلام شده است.
 
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اذعان کرد: همچنین ۱۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد دانشگاه ها و ۱۴ کانون در مساجد زندان های استان دایر شده است که هدایت کننده فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی در این اماکن است.
 
وی با تاکید  بر ضرورت کیفی سازی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد: کانون های مساجد در راستای وحدت و همگرایی در میان مردم گام برمی دارند.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید