تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » 31 اردیبهشت؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره «آخرین آفتاب» گیلان

31 اردیبهشت؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره «آخرین آفتاب» گیلان

Shokohi
Alireza
10 اردیبهشت 1396
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

31 اردیبهشت؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره «آخرین آفتاب» گیلان

مسئول سازمان سراج در گیلان با اشاره به فراخوان جشنواره «آخرین آفتاب» در استان تا 31 اردیبهشت، گفت: این جشنواره با هدف تولید آثار فاخر در موضوعات مرتبط با انتظار و مهدویت برگزار می شود.

به گزارش هنر گیلان سجاد ستوده، مسئول سازمان مجازی سراج در استان گیلان در جمع خبرنگاران، با اشاره به فراخوان جشنواره «آخرین آفتاب» در استان، اظهار کرد: فراخوان جشنواره مذکور با موضوعات مرتبط با مهدویت و انتظار در استان گیلان آغاز شد.

وی با بیان اینکه جشنواره «آخرین آفتاب» در رشته های طراحی، نقاشی دیجیتال، تایپوگرافی و موشن گرافیک برگزار می شود، افزود: بومی بودن شرکت کنندگان یکی از شرایط شرکت در جشنواره است لذا هر یک از شرکت کنندگان می توانند در تمامی بخش های مذکور این جشنواره شرکت نمایند.

مسئول سازمان مجازی سراج در گیلان با اشاره به خلاء تولید آثار فاخر و ارزشمند در زمینه رشته های نام برده در جشنواره مذکور، تصریح کرد: جشنواره «آخرین آفتاب» با هدف تولید آثار فاخر در موضوعات مرتبط با انتظار و مهدویت در استان گیلان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش موشن گرافیک آثار ارسالی حداقل یک دقیقه در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: به همراه هر اثر ارسالی از شرکت کنندگان، مشخصات افراد در قالب یک فایل ورد شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، آدرس محل سکونت و ایمیل، شماره تلفن همراه و تلگرام و نرم افزارهای استفاده شده در تولید اثر به دبیرخانه ارسال شود.

ستوده با بیان اینکه از شرکت کنندگان جشنواره «آخرین آفتاب» در مراسم ویژه ای تقدیر می شود، خاطرنشان کرد: به آثار منتخب جشنواره مذکور جوایز ارزنده نقدی و غیر نقدی اهدا شده و آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره در قالب نرم افزارهای مختلف منتشر شده و در اختیار عموم قرار می گیرد.

این مسئول فرهنگی بیان کرد: از هنرمندان و شرکت کنندگان جشنواره «آخرین آفتاب» به منظور تولید محصولات فرهنگی در موضوعات مختلف در دفتر استانی سازمان سراج در گیلان دعوت می شود.

مسئول سازمان مجازی سراج در گیلان مهلت ارسال آثار را تا 31 اردیبهشت امسال عنوان کرد و با بیان اینکه آثار جشنواره با فرمت زیپ به آدرس gilan@seraj.ir ارسال شود، خاطرنشان کرد: علاقمندان جشنواره مذکور برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این جشنواره می توانند با شماره تلفن 09391093944 تماس حاصل کنند.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید