تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی ماه مبارک رمضان رودسر اعلام شد

ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی ماه مبارک رمضان رودسر اعلام شد

honarguilan
honarguilan
07 خرداد 1396
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی ماه مبارک رمضان رودسر اعلام شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از برگزاری ده ها ویژه برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش هنر گیلان علی فلاح رنجبر با اعلام این خبر افزود : همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان " ماه نزول قرآن " بیش از ١٠ ویژه برنامه فرهنگی هنری و قرآنی از سوی این اداره در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه مهمانی خدا ، ماه رمضان را ماه نزول قرآن کریم و ماه رحمت و مغفرت دانست و افزود : تقوا و طهارت و رهایی از شر نفس و به خدا پیوستن از ویژگی های این ماه می باشد.

فلاح رنجبر، "بعد اخلاقی، تربیتی و اثر اجتماعی" را از آثار روزه داری عنوان کرد و اذعان داشت: کاهش آسیب های اجتماعی و کمک به نیازمندان از دیگر ویژگی های موثر این ماه خواهد بود.

وی در پایان ، برپایی نمایشگاه کتاب قرآنی - نمایشگاه عرضه محصولات قرآنی - جزء خوانی قرآن در رودسر ، رحیم آباد ، چابکسر و کلاچای - تجلیل از فعالان قرآنی - برگزاری ٤ محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان قرآنی با همکاری موسسات قرآنی ثقلین رحیم آباد ، حافظ نور کلاچای و کانون قرآن و عترت رودسر در ایام مبارک رمضان به همراه اجرای تواشیح و برپایی جشن میلاد کریم اهل بیت ( امام حسن مجتبی علیه السلام ) در ٦٠ کانون فرهنگی و هنری مساجد را از ویژه برنامه های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید