تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » لاهیجان بستر بسیار خوبی برای فعالیتهای فرهنگی و هنری است

لاهیجان بستر بسیار خوبی برای فعالیتهای فرهنگی و هنری است

Shokohi
Alireza
10 خرداد 1396
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

لاهیجان بستر بسیار خوبی برای فعالیتهای فرهنگی و هنری است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در جلسه برنامه ریزی اوقات فراغت گفت: لاهیجان بستر بسیار خوبی برای فعالیتهای فرهنگی و هنری است .

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در نشستی با روسای انجمنهای فرهنگی و هنری و مدیران مسئول آموزشگاههای آزاد هنری گفت:در تابستان آموزشگاهها و انجمنها برنامه ریزی مناسب و کاربردی در زمینه اجرای برنامه های اوقات فراغت داشته باشند و آموزش یک سویه نباشد تا افزایش بهره وری صورت پذیرد و از توانمندی جوانان و نوجوانان استفاده شود . بهتر است علاوه بر آموزش ، ویژه برنامه هایی همچون کارگاههای آموزشی، نمایشگاههایی از آثار هنرجویان ،همایش ،اردو و سایر برنامه های فرهنگی و هنری نیز پیش بینی شود.

نادری در ادامه افزود:این اداره نظارت کامل بر عملکرد آموزشگاهها خواهد داشت.متاسفانه تابستان فرصتی را در اختیار سودجویان قرار می دهد تا بدون داشتن شرایط لازم علمی و دانش هنری در مراکز تایید نشده اقدام به برگزاری کلاس نمایند.آسیبی که مدرسان فاقد شرایط تدریس ایجاد می کند غیر قابل جبران بوده و منجر می شود هنرجو بدون دانش و نگاه خلاق به صورت تک بعدی و غلط مطالب را به ذهن بسپارند و نتواند در زمینه هنری رشد نماید .

نادری در خصوص نگاه خلاق به بحث آموزش گفت:مدیران آموزشگاهها اگرایده های نو برای آموزش داشته باشند باعث جذب بیشتر مخاطب خواهد شد همچنین با رقابتی کردن آموزش،هنرجویان تشویق به ادامه فراگیری در دوره های بعدی خواهند شد .

این مقام مسئول اضافه کرد:دومین جشنواره طراحی و نقاشی آموزشگاههای آزاد هنری لاهیجان،امسال نیز برگزار خواهد شد. این جشنواره دو مرحله ای بوده ،مرحله اول آثار به بخش نمایشگاه راه پیدا می کنند و در مرحله دوم برگزیدگان در 4 مقطع سنی اعلام خواهند شد.

در ادامه جلسه هر یک از حضار نقطه نظرات خود را بیان کردند.

لاهیجان بستر بسیار خوبی برای فعالیتهای فرهنگی و هنری است لاهیجان بستر بسیار خوبی برای فعالیتهای فرهنگی و هنری است لاهیجان بستر بسیار خوبی برای فعالیتهای فرهنگی و هنری است لاهیجان بستر بسیار خوبی برای فعالیتهای فرهنگی و هنری است

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید