تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ویژه برنامه های فرهنگی و هنری ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ١٥ خرداد در رودسر

ویژه برنامه های فرهنگی و هنری ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ١٥ خرداد در رودسر

honarguilan
honarguilan
13 خرداد 1396
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

ویژه برنامه های فرهنگی و هنری ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ١٥ خرداد در رودسر

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از برگزاری چندین برنامه فرهنگی و هنری با موضوع ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ١٥ خرداد ١٣٤٢ در شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش هنر گیلان علی فلاح رنجبر با اعلام این خبر افزود : همزمان با فرارسیدن ١٤ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و ١٥ خرداد سالروز قیام خونین ، چندین ویژه برنامه فرهنگی هنری و قرآنی در شهرستان رودسر انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به سالروز قیام خونین اظهار کرد : ١٥ خرداد یادگاری از پیوند توده های عظیم مردم جهت مبارزه با ظلم و ستم بود که نتیجه این جانفشانی ها و ازخودگذشتگی ها به پیروزی اسلام و نابودی سلطه طاغوتیان ختم گردید.

فلاح رنجبر تصریح کرد : اجرای برنامه های فرهنگی و هنری می تواند در پیشبرد اهداف انقلاب و حفظ ارزشهای اسلامی نقش موثری داشته باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر ادامه داد : در شب رحلت امام راحل بیش از ٦٠ مبلغ و ائمه جماعات مساجد در سطح شهرستان رودسر با همکاری ٦٠ کانون فرهنگی و هنری به تبیین اهداف و آرمان های انقلاب و بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تببین چهره شخصیتی امام راحل و انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.

وی در پایان از برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت امام و انقلاب - نمایشگاه عکس و پوستر ویژه ارتحال امام در نگارخانه شهید آوینی - نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع قیام خونین ١٥ خرداد در نگارخانه شهید آوینی - مراسم عصری با شعر در مجمع هفتگی شعر و ادب و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و قرآنی در ٦٠ کانون فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید