تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برپایی نمایشگاه قرآن از برنامه های جشن رمضان در رضوانشهر

برپایی نمایشگاه قرآن از برنامه های جشن رمضان در رضوانشهر

honarguilan
honarguilan
17 خرداد 1396
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

برپایی نمایشگاه قرآن از برنامه های جشن رمضان در رضوانشهر

نمایشگاه قرآنی با تعداد ٢٠٠جلد قرآن کریم و کتاب های مذهبی از برنامه های سومین دوره جشن رمضان در مجتمع فرهنگی هنری رضوانشهر برپا شد.

 به گزارش هنر گیلان علیرضا ملکی نژاد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رضوانشهر اظهار کرد: این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در غالب برنامه های جشن رمضان با حضور مسئولین و دوستداران قرآن در محل مجتمع فرهنگی هنری رضوانشهر برپا شد.

ملکی نژاد در ادامه گزارشی از فعالیت های انجام شده در سالجاری و ماه مبارک رمضان ارائه کرد  و افزود :اداره فرهنگ وارشاد اسلامی یکی از ادارات هست که میتوان گفت در بحث نمایشگاه  قرآنی و سخت افزاری همانند رحل و قرآن فعالیت گسترده ای در سطح شهرستان داشته است،  و همیشه از جلسات قرآنی و کلاس های آموزشی که  در مساجد و سایر مراکز فرهنگی مذهبی برگزار می شود حمایت کرده ایم، و به همین مناسبت این اداره ، در ماه مبارک رمضان تعداد ١٠٠  جلد قرآن و رحل به کانون های فرهنگی هنری مساجد رضوانشهر اهدا نموده است.

وی در پایان تصریح کرد :در این نمایشگاه که  ٢٠٠ جلد قرآن کریم و کتاب های مذهبی به نمایش گذاشته شده است به مدت یک هفته در محل مجتمع فرهنگی و هنری رضوانشهر برای بازدید کنندگان دایر می باشد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید