تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مهلت شرکت در جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها تمدید شد/ ارسال بیش از ٩٠٠ اثر به دبیرخانه جشنواره

مهلت شرکت در جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها تمدید شد/ ارسال بیش از ٩٠٠ اثر به دبیرخانه جشنواره

honarguilan
honarguilan
25 خرداد 1396
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

مهلت شرکت در جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها تمدید شد/ ارسال بیش از ٩٠٠ اثر به دبیرخانه جشنواره

دبیر هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها با اشاره به ارسال بیش از ٩٠٠ اثر به دبیرخانه این جشنواره از تمدید یک هفته ای مهلت شرکت در جشنواره خبر داد.

به گزارش هنر گیلان فیروز فاضلی در گفت و گویی با اشاره به انتشار فراخوان هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) از نیمه آبان ماه سال گذشته، اظهار کرد: تاکنون بیش از ٩٠٠ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این فراخوان، علاقمندان جهت شرکت در جشنواره باید آثارشان را که بین ١١ تیرماه ٩٥ تا ٢٥ خرداد ٩٦ در یکی از نشریات، خبرگزاری ها و یا پایگاه های خبری دارای مجوز کشور منتشر و یا در بخش خبر و گزارش های خبری شبکه های سراسری و استانی صدا و سیما پخش شده است، به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند که این مهلت تا پایان خردادماه جاری تمدید شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: بر همین اساس، آخرین مهلت شرکت در جشنواره که پیش از این، یکم تیرماه اعلام شده بود تا هفتم تیر تمدید شد.

فاضلی، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی، ادبی و مذهبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) بویژه حضرت امام رضا (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تر این عرصه معنوی را از اهداف جشنواره مذکور عنوان کرد.

دبیر هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها یادآور شد: «سبک زندگی رضوی» و «فرهنگ رضوی» دو محور اصلی این جشنواره و بخش های جشنواره عبارت از «مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری»، «آثار رادیویی و تلویزیونی»، «شعر رضوی» و «بخش ویژه» می باشد.

وی با تأکید بر این که مهلت اعلام شده غیر قابل تمدید است؛ اضافه کرد: علاقمندان برای مشاهده فراخوان هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به آدرس gilan.shamstoos.ir مراجعه نمایند.

هفتمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاونت امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، مردادماه ٩٦ همزمان با دهه کرامت به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید