تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برپایی نمایشگاه تابلوعکس "رز بهشتی" با مفاهیم سبک زندگی در رشت

برپایی نمایشگاه تابلوعکس "رز بهشتی" با مفاهیم سبک زندگی در رشت

honarguilan
honarguilan
29 خرداد 1396
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

برپایی نمایشگاه تابلوعکس "رز بهشتی" با مفاهیم سبک زندگی در رشت

نمایشگاه تابلوعکس "رز بهشتی (راه زندگی بهشتی)" با مفاهیم سبک زندگی از سری برنامه های جشن رمضان ٩٦ از ٢٠ خرداد تا دوم تیر ماه در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت در حال برگزاری است.

به گزارش هنر گیلان محمد حسن پور ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ضمن اعلام این خبر افزود : این نمایشگاه به همت مرکز ترویج حیات طیبه و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، معاونت قرآن و عترت وزارت متبوع ، امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و سایر دستگاههای فرهنگی از جمله سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ، اداره اوقاف و امور خیریه و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزار شده است.

در این نمایشگاه کهاز مجموعه برنامه های جشن رمضان ٩٦ با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی -اسلامی بر پا شده است ١٥٠ تابلو عکس و عکس نوشته با موضوع خانواده و سبک زندگی در ابعاد٥٠ در ٧٠ و ١٠٠ در ٧٠ در معرض دید عمومی قرار گرفته است.

اجرای برنامه های متنوع و سرگرم کننده برای کودکان ، ارائه نرم افزارهای بازی های مناسب هفت سال اول زندگی ، رصد نمایی کتاب های منتشر شده در حوزه خانواده و همچنین ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه های مختلف مذهبی و اجتماعی با حضور روحانیان مستقر در غرفه ها از دیگر برنامه های متنوع و موثری است که تلاش نموده با اقشار مختلف جامعه ارتباط برقرار نماید.

نمایشگاه محیطی " رز بهشتی ( راه زندگی بهشتی ) " با مفاهیم سبک زندگی از شنبه ٢٠ خرداد تا روز جمعه ٢ تیر ماه ٩٦ در بافت مرکزی پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت دایر است.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید