تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » حسین معلومی بازیگر پیشکسوت تله فیلم قهرمان: توانایی و قابلیت هنرمندان گیلانی در کشور کم نظیر است

حسین معلومی بازیگر پیشکسوت تله فیلم قهرمان: توانایی و قابلیت هنرمندان گیلانی در کشور کم نظیر است

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

حسین معلومی بازیگر پیشکسوت تله فیلم قهرمان: توانایی و قابلیت هنرمندان گیلانی در کشور کم نظیر است

حسین معلومی از بازیگران پیشکسوت عرصه سینما ، تئاتر و تلویزیون کشور است. وی که سابقه بازی در آثاری مانند دزدان مادربزرگ، آئینه عبرت، خاله سارا، قلب یخی، نردبام آسمان، پرده  عشق، چشم های آبی زهرا، طلاق در وقت اضافه، علمدار و.. را در کارنامه دارد، درتله فیلم قهرمان به نویسندگی و کارگردانی علی حلوی ایفاگر نقش اصلی است.
به گزارش هنر گیلان وی در توضیحاتی راجع به حضورش در قهرمان گفت: دوسال پیش با علی حلوی آشنا شدم و ایشان از من دعوت کردند که در این قصه حضور داشته باشم. سال گذشته قرار بود این تله فیلم فیلمبرداری شود که بنا به دلایلی به امسال موکول شد. این کار قصه شهیدی است بنام حسین املاکی که در گیلان همه او را می شناسند و مانند تمام شهدای ما انسان بسیار بزرگی بودند. ایشان کار خاص و ویژه ای انجام دادند که برجسته شد. من نقش یکی از دوستان شهید املاکی را بازی می کنم. قصه فیلم را که خواندم خیلی لذت بردم، بسیار خوب و روان نوشته شده و بسیار جای کار دارد. علی حلوی کارگردان هم از انسان های با درایت و آشنا به این حرفه است تا الان هم از حضورم در این کار راضی هستم.

وی درباره همکاری اش با گروه و بازیگران گیلانی هم گفت: من خودم متولد رشت هستم و دوران ابتدایی ام را در رشت گذراندم‌. عشق و علاقه به بازیگری از همان دوران کودکی در من وجود داشت‌. وقتی که به خاطر شرایط کاری پدرم به تهران رفتیم، آنجا کار بازیگری را آغاز کردم. همه می دانند که بالای ۸۰ درصد از هنرمندان برجسته ما اعم از بازیگر، نویسنده، کارگردان و.. گیلانی هستند. ما در اینجا چیزی از بابت استعداد کم نداریم. اما متاسفانه از آنها خوب استفاده نمی شود. اگر بتوانند مسیر را از راه صحیح ادامه دهند و علم و عمل موازی را با هم پیش ببرند می توانند موفق شوند‌.

وی درباره کم کاری اش در سالهای اخیر در عرصه تلویزیون و سینما هم گفت : متاسفانه در حال حاضر شرایط خوبی در این حرفه وجود ندارد. به دلیل اینکه در را باز کردند و هرکسی توانست به عرصه ورود کند. عده ای پول می دهند، عده ای با عمل های زیبایی و.. فکر می‌کنند بازیگر شده اند. درصورتی که اینگونه نیست و برای بازیگری باید جوهره اصلی در فرد باشد و بعد آن را پرورش دهد‌ و شکوفا شود. متاسفانه با افراد جدید ناآشنا به این حرفه نمی شود کار کرد، چون اطلاعات کافی در این زمینه ندارند و به این حرفه ناآشنا هستند. اتفاقا همان ها خیلی مدعی هستند و نمی شود با آنها کار کرد. ما در این تله فیلم جوانانی داریم که چون همگی دوره دیده هستند بسیار خوب هستند و این تفاوت بین افرادی آموزش صحیح دیده اند با افراد ناآشنا و ناوارد است.

معلومی در پایان با بیان اینکه شبکه باران یکی از شبکه های فعال است افزود: من با خیلی از شبکه‌ های استانی کار کردم اما آن توانایی که اینجا وجود دارد هیچ جا نیست. چون گیلان از این لحاظ در کشور مستثنی است. خیلی خوشحالم که خداوند این لطف را در حق من کرد که بتوانم این قصه را بازی کنم همیشه احساس می کردم به شهدا و خانواده شهدا مدیونم. البته من چند بار به لطف خدا در آثار اینچنینی حضور داشتم. در سریال سی قسمتی شهر باران به کارگردانی سیدجواد هاشمی در نقش پدر شهید و آثاری مانند لیلی با من است و آدمخوار هم کار کردم‌. همیشه می گویم به شهدا مدیونیم و باید دینمان را ادا کنیم. من این نقش را به خانواده شهدا تقدیم می کنم امیدوارم که بپذیرند.
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید