تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » سلام سینما ؛طرحی برای اکران فیلم های روز در همه شهرستان های گیلان

سلام سینما ؛طرحی برای اکران فیلم های روز در همه شهرستان های گیلان

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

سلام سینما ؛طرحی برای اکران فیلم های روز در همه شهرستان های گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: با اجرای طرح سلام سینما،همه شهرستان های استان بزودی از اکران فیلم های روز کشور بهره مند می شوند.
به گزارش هنر گیلان فیروز فاضلی روز یکشنبه در گفت و گو افزود: طرح سلام سینماکمک می کند که هیچ شهری از اکران فیلم های روز بی بهره نباشد ؛ براساس این طرح تجهیزات لازم برای اکران با کیفیت فیلم های روز سینما به شهرستان های فاقد سینما منتقل و شرایط اکران فیلم در سه روز از هفته مهیا می شود.
وی اظهار کرد: در زمان حاضر ،طرح یادشده در پنج شهر گیلان شامل صومعه سرا، لنگرود، آستانه اشرفیه ، تالش و گوراب زرمیخ اجرا شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: طرح یادشده بزودی در شهرهای رضوانشهر ، رودسر و شفت نیز اجرایی می شود.
فاضلی با بیان اینکه اجرای طرح سینما سلام مورد استقبال بسیار واقع شده افزود: بلیت های طرح سلام سینما در مکان های به اجرا درآمده با 30 هزار ریال کمتر از بلیت سینما در مرکز استان به قیمت 50 هزار ریال فروخته می شود.
وی اضافه کرد: فیلم های به نمایش گذاشته شده در طرح سلام سینما سه روز در هفته اکران می شود که بهای بلیت در یکی از این سه روز به قیمت 30 هزار ریال فروخته می شود.
گیلان دارای 10 سینما با 11 سالن در هفت شهرستان است ؛ 22 بهمن، سپیدرود (دارای دو سالن) و میرزاکوچک رشت، دریا آستارا، گلسرخ و قدس هلال احمر بندر انزلی، زیتون رودبار، طلوع فومن، شهر سبز لاهیجان و شادی ماسال، سینماهای فعال استان هستند.
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید