تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی لاهیجان برگزار شد

مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی لاهیجان برگزار شد

honarguilan
honarguilan
09 مرداد 1396
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی لاهیجان برگزار شد

مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی لاهیجان با حضور رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان و هنرمندان این عرصه در سالن این اداره برگزار شد.

 به گزارش هنر گیلاناولین مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی لاهیجان در سال جاری با حضور نگار نادری رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ومحمدعلی صادق حسنی عضو انجمن هنرهای نمایشی گیلان و رییس انجمن هنرهای نمایشی لاهیجان برگزار شد.

در این مجمع ضمن آنکه هنرمندان حاضر نقطه نظرات خود را مطرح نمودند رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در بخشی از سخنان گفت:یکی از مشکلات جامعه امروز آن است که صرفا مشکلات را بیان می کنیم و پیشنهادی برای حل آن نداریم،لذا با کوهی از مشکلات مواجه می شویم . آنچه که امروز نیاز است راهکار می باشد .باید ابتدا چالش ها را بشناسیم سپس به تناسب آن راهکار اجرایی داشته باشیم .

این مسئول همچنین گفت:معضل بعدی آن است که جامعه به سمت با سوادی رفته و پر از مدارک رنگارنگ است، اما خرد و آگاهی آنچنان که می بایست به تناسب سواد رشد نکرده است .برای انسان سواد کافی نیست و نیاز است که فرد به آگاهی رسیده و بتواند از سواد و مدرک خود در راستای ارتقای اندیشه و خرد بهره مند گردد.

او افزود :انجمن نمایش لاهیجان ازانجمن های فعال در کشور می باشد و فعالیت های مستمر و همت اهالی تاتر منجر به شکل گیری رویداد جشنواره تاتر شهروند لاهیجان شده است.

در ادامه محمدعلی صادق حسنی رییس انجمن هنرهای نمایشی لاهیجان هنرمندان را به تعامل فراخواند وپیشنهاد کرد شورایی از نمایندگان سه گروه ثبت شده نمایش در لاهیجان تشکیل گردد.

وی همچنین گفت:انجمن هنرهای نمایشی لاهیجان کارگاه های آموزشی خوبی برگزار نموده و تصمیم به ادامه برگزاری این کارگاه ها دارد.

دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید