تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » فرصت حضور گروه های نمایشی به سی امین جشنواره تئاتر گیلان تمدید شد

فرصت حضور گروه های نمایشی به سی امین جشنواره تئاتر گیلان تمدید شد

honarguilan
honarguilan
16 مرداد 1396
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

فرصت حضور گروه های نمایشی به سی امین جشنواره تئاتر گیلان تمدید شد

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: فرصت حضور گروه های نمایشی به سی امین جشنواره تئاتر استان تا بیستم مردادماه جاری تمدید شده و فیلم نمایش‌های متقاضی شرکت در جشنواره، بازبینی خواهد شد.
به گزارش هنر گیلان حسین ابراهیمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس فراخوان اولیه سی‌امین جشنواره تئاتر گیلان، گروه‌های نمایشی که از مهرماه سال گذشته تا پانزدهم مردادماه امسال در این استان اجرای عمومی داشتند، می‌توانستند در جشنواره شرکت کنند که فرصت اجرای نمایش برای شرکت در جشنواره مذکور تا بیستم مردادماه تمدید شد.
وی اظهار کرد: متقاضیان برای حضور در جشنواره لازم است حداکثر تا ٢١ مرداد ٩٦ با تکمیل فرم ارائه شده فراخوان، آمادگی خود را برای حضور در جشنواره و مراحل ارزیابی و انتخاب به دبیرخانه جشنواره اعلام دارند.
وی یادآور شد: نمایش های بسیاری در روزهای اخیر بر صحنه تئاتر گیلان اجرا شده و زمان تمدید شده می تواند فرصتی برای حضور این نمایش ها در عرصه رقابت باشد.
ابراهیمیان ادامه داد: سی امین جشنواره تئاتر استانی مسیری برای حضور در سی‌ و ‌ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است.
وی اظهار کرد: انجمن هنرهای نمایشی گیلان با حمایت این اداره‌کل، به‌منظور شناسایی آثار برتر تولید شده در استان و معرفی نمایندگان شایسته برای حضور در سی‌ و ‌ششمین دوره‌ جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، سی‌امین جشنواره‌ استانی تئاتر را برگزار می‌کند.
جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از مهم‌ترین جشنواره‌های تئاتر در ایران است که هر ساله در دهه فجر در ماه بهمن برگزار می‌شود. این جشنواره اغلب رقابتی است و دارای بخش‌های گوناگونی همچون بخش نمایش صحنه‌ای، بخش بین‌الملل، بخش نمایش‌های رادیویی و بخش نمایش خیابانی است.
اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و مقاومت، فرهنگ کهن اسلامی - ایرانی، موضوعات اجتماعی معاصر، حجاب و عفاف از موضوعات جشنواره یاد شده است.
علاقمندان برای مشاهده فراخوان سی‌امین جشنواره استانی تئاتر گیلان می‌توانند به سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به آدرس http://gilan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.
سی‌امین جشنواره استانی تئاتر گیلان، ١٥ تا ١٧ شهریورماه امسال در استان برگزار می شود.

دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید